کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام ترفند

در این نوشته شما می‌خوانید

افزایش لایک اینستاگرام، احتمالا دلیلی باشد که شما را به این مطلب رسانده است. ما به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های ارایه دهنده خدمات شبکه اجتماعی، سرویس‌های متنوع خرید لایک اینستاگرام را با حداقل قیمت ممکن می‌توانیم به شما ارایه دهیم. ولی سوال اساسی اینجاست که چگونه می‌توانیم مقدار لایک خود را به تعداد زیادی بدون صرف هزینه افزایش دهیم؟ آیا افزایش لایک اینستاگرام به صورت رایگان امکان پذیر است یا خیر؟

در جواب به این 2 سوال باید به شما بگوییم که اگر این مطلب را تا انتها مطالعه کنید، با 90 راهکار زیر، به سرعت می‌توانید تعداد لایک‌های خود را به صورت انفجاری افزایش داده و در کنار خرید فالوور اینستاگرام، بتوانید در مدت بسیار کوتاهی (در کمتر از چند هفته) فروش خود را حداقل 5 برابر کنید.

پس اگر می‌خواهید اتفاقات گفته شده در پیج شما بیافتد، با ما همراه باشید.

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم؟

وقتی که می‌خواهید یک محصول را از جایی خریداری کنید، احتمالا اولین کاری که انجام می‌دهید این است که از اطرافیان و آشنایان خود در مورد کیفیت محصول یا محل خرید سوالاتی را بپرسید. در خرید اینترنتی مخصوصا از پیج‌های اینستاگرام، معمولا به چنین مواردی دسترسی نداریم و به تعداد فالوور و لایک‌های پست‌های فروشنده توجه می‌کنیم.

هر چه قدر که میزان تعامل کاربران با یک پیج بیشتر باشد، امکان خرید محصول از وی افزایش می‌یابد. پس منطقی است که به عنوان صاحب یک پیج یا فروشگاه در اینستاگرام، به دنبال افزایش لایک خود باشیم. به صورت کلی شما می‌توانید با دو روش زیر تعداد لایک‌های خود را بیشتر کنید:

  • خرید لایک (راهی سریع ولی هزینه بردار)
  • افزایش لایک ارگانیک (راهی آرام ولی رایگان)

هر دو روش، استراتژی‌های خاص خودشان را دارند ولی ما در اینجا می‌خواهیم 9 راهکار برای افزایش لایک اینستاگرام به صورت ارگانیک را به شما آموزش دهیم.

9 ترفند برای افزایش لایک اینستاگرام

حالا که می‌دانیم که لایک‌ چه تاثیری بر روی مخاطب دارد، می‌خواهیم با استفاده از ترفند‌های زیر، تعداد لایک‌های خود را افزایش دهیم.

1- تولید محتوا به صورت منظم

مهمترین کار برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام و به تبع آن تعداد لایک‌های اینستاگرام، تولید محتوا به صورت منظم و مداوم است. با اینکه نمی‌توان جواب دقیقی به این سوال داد که ما به صورت ماهانه باید چند محتوا تولید کنیم، ولی بر اساس بررسی پیج‌های مختلف و تعداد پست‌های منتشر شده توسط آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که بهتر است در هر هفته 6 پست یا هر روز یک پست تولید کنیم.

در مورد تولید محتوا در اینستاگرام در مطلب دیگرمان به تفصیل توضیح دادیم که پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

یکی از راه‌های ورود به اکسپلورر تولید منظم پست و استوری به شکلی است که پیج خود را فعال نگه داریم. فقط نکته‌ای که بسیار مهم است آن را در نظر داشته باشیم، این است که شما باید زمان انتشار پست‌های خود را با زمانی که کاربران شما فعالیت می‌کنند، همزمان در نظر بگیرید. برای اینکار کافیست که اینسایت پیج خود را بررسی کرده و ساعت فعالیت کاربران خود را پیدا کنید.

تولید محتوای منظم پیج اسنپ فود

2- نسبت مناسب بین پست‌های فروشگاهی و تعاملی

فرض کنید که وارد یک مغازه می‌شوید و در این مغازه فروشنده از همان اولین لحظه ورود شروع به معرفی اجناس خود کند و سعی کند که فروش موفقی به شما داشته باشد. آیا شما از این مغازه خرید می‌کنید؟

احتمالا شما به خاطر چرب زبانی فروشنده، سریعا از آن مغازه خارج شده و به مغازه بعدی می‌روید. دقیقا همین اتفاق در یک فروشگاه اینترنتی یا پیج اینستاگرام نیز می‌افتد. وقتی که یک کاربر وارد یک پیج شده و با انبوهی از پست‌های تبلیغاتی و استوری‌های محصولات مختلف مواجه می‌شود، احتمال خرید وی از شما تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. در این شرایط شما باید سعی کنید که تعداد پست‌های فروشگاهی خود را نسبت به پست‌های تعاملی‌تان تنظیم کنید.

با اینکه در اینجا هم نمی‌توان عدد دقیقی را عنوان کرد ولی پیشنهاد می‌کنیم که 60 الی 70 درصد از پست‌های شما در مورد موضوعاتی مرتبط با پیج ولی آموزشی باشد. مثلا اگر شما فروشنده کفش‌های کتانی پسرانه هستید، بهتر است تعدادی پست در مورد موضوعاتی مثل نحوه تشخیص کفش اصل از فیک یا موضوعاتی به این شکل درست کنید. این دسته از پست‌ها معمولا توسط کاربران زیادی دست به دست می‌شود و لایک زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

به عنوان اگر به پیج‌ آشپزهای اینستاگرام دقت کنید، متوجه می‌شوید که آن‌ها چگونه در لا به لای آموزش‌های خود از پست یا استوری‌های دیگر ولی مرتبط با پیج خود استفاده می‌کنند.

تولید محتوای تعاملی پیج شف طیبه

3- کپشن جذاب و خلاصه

در بحث کپشن نویسی هنوز هم کسانی هستند که قدرت این متن‌های تبلیغاتی را نادیده می‌گیرند. در زمان نوشتن کپشن باید به این موضوع توجه کنید که در متن کپشن از جملاتی استفاده کنید که در طول پست یا ویدیو نتوانستید در مورد آن صحبت کنید و در واقع اطلاعات تکمیلی محسوب می‌شود.

لازم نیست که همه پست‌های شما کپشن طولانی داشته باشد. اتفاقا بهتر است در بعضی موارد با استفاده از یک کپشن درست، از کاربران بخواهید تا نظر خود را در مورد یک موضوع یا مبحث مشخصی با شما از طریق کامنت در میان بگذارند. به عنوان نمونه به موارد زیر توجه کنید.

4- ظاهر اکانت

همانطور که در یک مغازه، ویترین آن نمایانگر هویت اصلی آن است، ظاهر اکانت شما در نگاه اولیه می‌تواند به جذب کاربر به سمت پیج شما کمک کند. شما می‌توانید با استفاده از یک طراحی ساده ولی چشمگیر، خود را به مخاطب معرفی کنید.

مهم نیست که می‌خواهید یک طراحی مینیمال را انتخاب کنید یا یک طراحی سنگین. مهم این است که بتوانید یک هویت مشخص و کار شده را به وجود بیاورید که کاربر بعد از دیدن پست‌های شما دقیقا بداند که با چه پیجی طرف است و چه سبکی از محتوا را می‌خواهد دریافت کند.

سبک خاص ظاهری پیج اسنپ

5- استفاده از هشتگ

هشتگ‌ها در واقع همان کلمات کلیدی هستند که ما در اینستاگرام استفاده می‌کنیم. استفاده از هشتگ به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تا مخاطبانی را پیدا کنیم که به دنبال محصولات ما هستند. در مورد استفاده از هشتگ در مطلب سئو روش سئو اینستاگرام به طور کامل صحبت کردیم ولی اجازه دهید در اینجا به یک مورد بسیار مهم در زمان استفاده از هشتگ اشاره کنیم.

برای اینکه دقیقتر متوجه شوید که هشتگ انتخابی شما برای کاربران مناسب است یا خیر، می‌توانید آن هشتگ را سرچ کرده و محتواهای مرتبط با آن را مشاهده کنید. با این کار دقیق‌تر متوجه می‌شوید که آیا هشتگی که انتخاب کردید، مناسب پست شماست یا خیر.

استفاده از هشتگ مناسب پیج کارمجیک

6- ایده گرفتن از کامنت‌ها و دایرکت‌ها

احتمالا در طول زمانی که در حال کار کردن بر روی پیج خود هستید، ایده برای تولید پست یا استوری کم بیاورید. در اینجا بهترین راهکار برای به دست آوردن ایده برای تولید پست، استفاده از کامنت‌ها و دایرکت‌هایی است که توسط مخاطبان برای شما ارسال می‌شود.

کاربران چیزهایی را در یک محصول می‌بینند که شاید برای شما بدیهی به نظر برسد و توضیحی در مورد آن‌ها ندهید. در این حال کافیست آن موضوع را بررسی کرده و بر اساس طولانی بودن توضیح آن، استوری یا تولید ویدیو را برای جواب دادن به کاربر انتخاب کنید.

اگر تعداد دایرکت زیادی دریافت می‌کنید و نمی‌دانید که چگونه آن‌ها را باید مدیریت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب کوییک ریپلای اینستاگرام را مطالعه نمایید.

7- انتشار نظرات کاربران در مورد پیج شما

این مورد شاید یکی از بهترین محتواهایی است که باعث می‌شود شما بتوانید با کاربران خود تعامل بیشتری داشته باشید. استفاده از نظرات مردم در مورد محصولات‌تان و به اشتراک گذاری آن با مخاطبان، به شما کم خواهد کرد که دید دقیق‌تری از بیزینس خود به آن‌ها بدهید.

اگر محصولی را به مشتری فروختید، کافیست یک پیام به وی بدهید و از او بخواهید تا نظر خود را در مورد خرید محصول از پیج شما بگوید و سپس با اجازه وی آن را استوری کنید. اگر به صورت فیزیکی جنسی را می‌فروشید، گرفتن ویدیو از خریدار و معرفی وی، می‌تواند باعث جلب اعتماد تعداد زیادی کاربر شود. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که فقط نظرات مثبت را به اشتراک نگذارید و گهگاهی نظرات منفی را هم استوری کرده و به آن‌ها قول دهید که خدمات خود را بهبود خواهید بخشید و با ارسال یک کد تخفیف یا هدیه کوچک، نظر آن‌ها را به سمت محصولات خود برگردانید.

8- استفاده از ویدیو

بر اساس آمارهای اعلام شده، نرخ مشاهده ویدیو نسبت به پست و عکس، بیش از 70 درصد است. پس بد نیست که بگوییم که تولید ویدیو برای فروش محصول به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. استفاده از ویدیو در اینستاگرام یک حرکت استاندارد محسوب می‌شود و اگر شما در پیج خود ویدیو نداشته باشید، جای تعجب است.

در حال حاضرشما می‌توانید با استفاده از انواع ویدیوها مانند لایو، ریلز اینستاگرام و استوری‌های ویدیویی می‌توانید بهتر از همیشه محصولات و خدمات خود را به مخاطب معرفی کنید و در نهایت دریافت لایک و کامنت برای شما راحت‌تر خواهد بود.

برای اینکه تعداد ویدیوهای خود را افزایش دهید، می‌توانید با دانلود پست اینستاگرام، از ویدیوهای منتشر شده در پیج دیگران نیز استفاده کنید.

9- اضافه کردن موقعیت مکانی به پست‌ها

اگر کافه، رستوران یا یک مغازه فیزیکی دارید، حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که لوکیشن مغازه یا کسب و کار خود را به پست‌تان اضافه کنید. ولی اگر شما محل فیزیکی برای فروشگاه خود ندارید هم می‌توانید از لوکیشن استفاده کنید و به مخاطبان نشان دهید که در چه منطقه‌ای فعالیت می‌کنید.

اگر مکانی را به عنوان یک منطقه سیاحتی در پیج خود معرفی می‌کنید، بهتر است که آن منطقه را در پست خود تگ کنید و با این کار می‌توانید لایک‌های بیشتری از کسانی دریافت کنید که به آن منطقه علاقه دارند. البته ناگفته نماند که شما می‌توانید به جای تگ کردن یک لوکیشن از هشتگ هم استفاده کنید که ما پیشنهاد می‌کنیم برای موقعیت‌های مکانی به تگ کردن بسنده کنید.

استفاده از لوکیشن پیج یوتوپین

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم که مهم‌ترین کارها برای افزایش لایک اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. ولی توجه داشته باشید که شاید در ابتدای کار بهتر باشد با استفاده از سروی‌های مختلف و پولی مسیر خود را برای راه‌اندازی بیزینس خود هموارتر کنید و همزمان با استفاده از روش‌های گفته شده به سمت افزایش لایک بروید.

همچنین می‌توانید از سرویس خرید کامنت اینستاگرام با متن دلخواه ما نیز استفاده کنید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.2 / 5. تعداد رای: 5

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • وحید

    30 مهر 1401 13:17

    حیف اینستاگرام که فیلتر شد. یه ماهی هست که فروشمون شدیدا اومده پایین و به خاطر جوی هم که هست نمی تونیم کار کنیم و پستی بذاریم. قبلا با هر بار ورود به اکسپلورر کلی فالوور جدید می گرفتیم ولی الان خیلی خیلی اوضاع بد شده.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد