کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

تغییر فونت فارسی اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

فونت فارسی اینستاگرام، یکی از معمولی ترین فونت‌هایی است که در جهان وجود دارد. شبکه اینستاگرام به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، همیشه برای ما ایرانیان امکانات کمتری نسبت به بقیه زبان‌ها فراهم آورده است که دلیل آن نیز مشخص است.

تحریم‌های آمریکا باعث شده که اینستاگرام نتواند با استفاده از سیستم تبلیغات درون برنامه‌ای خود، از کاربران ایرانی پول درآورد و در نهایت به همین دلیل امکانات زیادی را نیز در زبان فارسی فراهم نیاورده است. یکی از این امکانات که احتمالا خیلی به دنبال آن باشید، تغییر فونت فارسی اینستاگرام است.

فرض کنید با خرید فالوور اینستاگرام سعی کرده باشید که تعداد فالوورهای واقعی و فیک خود را افزایش داده باشید و آن‌ها بعد از وارد شدن به پیج شما با قسمت بیو اینستاگرام شما برخورد کرده‌اند.

آیا اگر شما توانسته باشید که یک بیو جذاب بنویسید و به درستی خود را به آن‌ها معرفی کرده باشید، نمی‌تواند در تبدیل شدن به یک مشتری پر و پا قرص تاثیر داشته باشد؟ ما این مساله را در مطلب روش سئو اینستاگرام به طور کامل توضیح دادیم و پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید ولی در اینجا می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه فونت اینستاگرام خود را تغییر داده و با نوشته‌های جذاب و زیبا، نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. پس با ما همراه باشید.

لیست مطالب

تغییر فونت فارسی در بیو اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شما برای پیج فروشگاهی خود باید انجام دهید. در واقع یک پروفایل زیبا در کنار عکاسی خوب نیاز به یک متن زیبا از دید بصری نیز دارد. ما این کار را با استفاده از تغییر فونت انجام می‌دهیم. چه شما انتخاب کنید که از فونت نستعلیق برای اینستاگرام خود استفاده کنید چه به دنبال انواع فونت آنلاین اینستاگرام باشید، بدانید که این کار تاثیر مثبتی در پیج شما خواهد داشت.

برای اینکه بتوانید متن بیو ایستاگرام خود را تغییر دهید، باید کارهای زیر را انجام دهید.

1- ابتدا وارد پروفایل خود شوید و بر روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.

وارد شدن به پروفایل برای ادیت بیو اینستاگرام

2- با ضربه زدن بر روی بخش Bio شما می‌توانید متن خود را اصلاح کنید.

بخش bio در پروفایل اینستاگرام

3- محدودیت تعداد کلمات و هشتگ در این قسمت وجود دارد و اگر شما بیش از آنچه اینستاگرام معین کرده است بنویسید، به شما خطا داده خواهد شد.

4- در نهایت با زدن بر روی دکمه Save یا ذخیره، متن بیو نوشته شده را ذخیره کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید در این بخش فقط و فقط شما می‌توانید متنی را تایپ کرده و هیچ کاری اعم از تغییر رنگ، بولد یا ایتالیک کردن و تغییر فونت وجود ندارد. پس سوال اصلی اینجاست که چگونه این کار را باید انجام دهیم؟ در ادامه 2 روش استفاده از برنامه تغییر فونت و تغییر فونت آنلاین اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

تغییر فونت فارسی آنلاین برای اینستاگرام

سایت‌های اینترنتی و ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.  در این آموزش ما از سایت آنلاین igfonts.io استفاده می‌کنیم که امکانات بسیار خوبی دارد.

استفاده از instagram font برای تغییر فونت اینستاگرام

در باکس بالای صفحه کلمه یا متنی که می‌خواهید تغییری در فونت آن بدهید را بنویسید و بلافاصله در قسمت پایین آن به شما انواع حالت‌های مختلف نمایش داده می‌شود.

کافیست یکی از آن‌ها را کپی کرده و در بخش بیو اینستاگرام خود قرار دهید.

به همین راحتی شما توانستید با استفاده از شکل‌ها و فونت‌های مختلف، ظاهر بیو اینستاگرام خود را تغییر دهید.

سایت‌های زیاد دیگری نیز برای تغییر فونت آنلاین وجود دارند. اگر به هر دلیل نتوانستید از سایت igfonts استفاده کنید، سایت‌های زیر نیز جایگزین خوبی برای این کار هستند.

سایت فونت سوشال

سایت لینگو جم

سایت اینستاگرام فونت تاپ

سایت کول سیمبول

این ها از بهترین سایت های تغییر فونت اینستاگرام هستند ولی اگر سایت دیگری می‌شناسید، حتما در بخش نظرات به ما معرفی کنید و ما آن‌ را به این لیست اضافه خواهیم کرد.

برنامه تغییر فونت اینستاگرام

یکی از دیگر از روش‌های تغییر فونت اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه هایی است که می‌توانید به راحتی بر روی گوشی اندرویدی یا ios آیفون خوب نصب کنید. این برنامه‌ها بدون نیاز به اینترنت هستند و بر خلاف سایت‌های آنلاینی که به شما معرفی کردیم، کافیست آن‌ را بر روی گوشی خود نصب کنید و کار خود را انجام دهید.

نرم افزار و اپلیکیشن ایفون و اندروید استالیش تکست

اپلیکیشنی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، اپلیکیشن Stylish Text است که به راحتی می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور برای آیفون یا اندروید به راحتی دانلود کنید.

شما در این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید هر کلمه یا جمله‌ای که می‌خواهید در بیو خود بگذارید را نوشته و استایل یا شکل مورد نظر خود را از میان هزاران شکل انتخاب کرده و استفاده کنید.

استفاده از اپلیکیشن stylish text

اپلیکیشن Stylish Text یکی از بهترین برنامه های آیفون و اندروید برای این کار است ولی در صورتی که در استفاده از آن مشکلی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از برنامه های زیر هم دیدن کنید.

برنامه Cool Fonts

برنامه Sprezz

برنامه Fontify

فونت نستعلیق شکسته برای ایفون و اندروید

فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود، این است که چگونه می‌توانیم در بخش بیو اینستاگرام از فونت‌های زیبایی مانند نستعلیق استفاده کنیم. در جواب به این سوال باید به موارد زیر توجه کنید.

استفاده از هر فونت یا قالب ظاهری زمانی در اینستاگرام به درستی نمایش داده می‌شود که برنامه و اپلیکیشن اینستاگرام از آن پشتیبانی کند. به عنوان مثال فرض کنید که شما می‌خواهید از فونت نستعلیق در نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید. اگر این نرم افزار از این فونت پشتیبانی نکند، شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

این موضوع در اینستاگرام نیز صادق است. اینستاگرام از فونت‌های خاص من جمله نستعلیق در بیو پشتیبانی نمی‌کند و شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید. این موضوع به نوع سیستم عامل شما نیز بستگی دارد و ممکن است بعضی از فونت ها در گوشی های اندرویدی نمایش داده شود و بعضی ها در گوشی آیفون به درستی نشان داده شود.

البته شما می‌توانید در فونت استوری اینستاگرام را به دلخواه خود تغییر دهید که آن را در مطلب دیگری توضیح خواهیم داد.

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم در این آموزش تمامی راه‌های تغییر فونت اینستاگرام در بیو را به شما توضیح داده باشیم. ولی به هر حال شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که محدودیت‌هایی که در اینستا قرار داده شده است به دلیل سبک کردن حجم این اپلیکیشن است و شما با استفاده از راه‌های مختلف می‌توانید این محدودیت‌ها را دور بزنید.

مثلا اضافه کردن دکمه ای برای دانلود پست اینستاگرام به هیچ عنوان کار پیچیده ای نیست ولی اینستا به دلایل مختلفی از این عمل سر باز زده است. در حالی که می‌توان به جای خرید لایک اینستاگرام از پست ها و ایده‌های دیگران و اشتراک گذاری آن‌ها برای افزایش لایک استفاده کرد.

به هر حال هر سوالی در مورد تغییر فونت اینستا داشتید، در این جا از ما بپرسید و سعی می‌کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سرویس خرید کامنت اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.

سوالات متداول تغییر فونت اینستاگرام

آیا امکان تغییر فونت فارسی اینستاگرام وجود دارد؟

بله این امکان با استفاده از ابزارهای آنلاین و آفلاین مثل اپلیکیشن ها وجود دارد.

روش های تغییر فونت فارسی اینستاگرام چه هستند؟

شما به راحتی می توانید فونت بیو اینستاگرام خود را با استفاده از سایت های مختلف یا اپلیکیشن های معروف عوض کنید.

بهترین روش برای تغییر فونت فارسی بیو اینستاگرام چیست ؟

بهترین روش استفاده از اپلیکیشن استایلیش تکست است که هم بر روی اندروید و هم بر روی آیون قابل استفاده است.

آیا می توان از فونت های معروف مثل نستعلیق بر روی اینستاگرام استفاده کرد؟

متاسفانه این فوت و بسیاری از فونت های دیگر بر روی اپلیکیشن اینستاگرام ساپورت نمی شوند ولی شما می توانید با استفاده از ترفند هایی از این فونت ها بر روی استوری اینستاگرام استفاده کنید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.1 / 5. تعداد رای: 20

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد