خرید کامنت اینستاگرام

برای خرید کامت اینستاگرام، یکی از بسته های زیر را انتخاب کرده و بر روی دکمه سفارش کلیک کنید. سپس در باکس لینک،

 لینک پست که می خواهید کامنت دریافت کند را قرار دهید. آموزش پیدا کردن لینک پست در پایین همین صفحه قرار داده شده است.

40
کامنت تعریف عمومی

40 کامنت تعریف از پست‌های عمومی
تحویل 15 دقیقه‌ای
پشتیبانی فوری
*روی IGTV سفارش ندهید*

907تومان
سفارش
40
کامنت تبریک تولد

40 کامنت تبریک تولد
تحویل 15 دقیقه‌ای
پشتیبانی فوری
*روی IGTV سفارش ندهید*

907تومان
سفارش
40
کامنت احوال پرسی

40 کامنت احوال پرسی
تحویل 15 دقیقه‌ای
پشتیبانی فوری
*روی IGTV سفارش ندهید*

9,120تومان
سفارش
40
کامنت تعریف کالا فروشگاه

40 کامنت تعریف از کالا فروشگاه
تحویل 15 دقیقه‌ای
پشتیبانی فوری
*روی IGTV سفارش ندهید*

907تومان
سفارش
1000
کامنت دلخواه شما

1000 کامنت دلخواه شما
تحویل 15 دقیقه‌ای
در هر خط یک کامنت وارد کنید
*روی IGTV سفارش ندهید*

21,710تومان
سفارش

خرید کامنت اینستا

کامنت گذاری در زیر پست ها، یکی از بهترین راه های افزایش تعامل با پیج است. از آن جایی که این کار از لایک کردن و به اشتراک گذاری پیج بیشتر زمان می برد، از نظر الگوریتم اینستاگرام داشتن کامنت در زیر پیج ارزشمندتر خواهد بود. مشتریان با دیدن کامنت افراد دیگر، اعتماد بیشتری به پیج شما می کنند و احتمال اینکه شما را فالو کرده و از محصولات یا خدمات شما خرید انجام دهند، بسیار بالا می رود. اگر شما بخواهید فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید، نیاز به تعامل با مخاطبان دارید و از آن جایی که دریافت کامنت از مخاطبین کاری بسیار سخت و زمان بر است، می توانید با خرید انواع پکیج های کامنت دلخواه تعامل پیج خود را به مقدار زیادی افزایش دهید.

خرید کامنت واقعی اینستاگرام

تمامی کامنت هایی که شما دریافت می کنید از طرف اکانت های واقعی و دارای عکس پروفایل است. هیچ کس نمی تواند واقعی بودن این اکانت ها را زیر سوال ببرد و با ورود به پیج اشخاص کامنت دهنده هم می توان به این مساله پی برد. برای اینکه بتوانید کامنت های زیادی را زیر پست خود دریافت کنید، باید یک پلن بازاریابی محتوای دقیق و زمانبندی شده را داشته باشید که حداقل 1 سال زمان می برد تا به این مرحله برسید. ولی با خرید کامنت ایرانی و واقعی، در مدت زمان بسیار کوتاهی به هر تعداد کامنت که بخواهید زیر پست خود دریافت خواهید کرد. خرید کامنت ایرانی اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ماست زیرا هم قیمت بسیار کمی دارد و هم سرعت ارایه سرویس به شما بسیار بالاست.

خرید کامنت با متن دلخواه

سرویس خرید کامنت با متن دلخواه یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین سرویس هایی است که در سوشال تهران ارایه می شود. در این سرویس شما می توانید هر چند بار که بخواهید، کامنت های دلخواه خود را زیر پست های مورد نظر خود دریافت نمایید. کافیست که در زمان سفارش کامنت های مورد نظر خود را در باکس مربوطه یادداشت کرده (در هر خط یک کامنت) و سفارش خود را ثبت کنید. از مزایای این نوع کامنت این است که دقیقا همان چیزهایی را که می خواهید، زیر پستتان دریافت خواهید کرد. کامنت های دلخواه بهترین راه برای جذب اعتماد افراد و خرید محصولات شما هستند.

پیدا کردن تعداد اکانت اینستاگرام فعال

افزایش کامنت فارسی در اینستاگرام

یکی از دغدغه های اصلی صاحبین پیج ها و کسب و کارها دریافت کامنت فارسی زیر پست هایشان است. دریافت کامنت فارسی زیر پست، باعث درگیر شدن بیشتر مخاطبین با پیج شما شده و همزمان مقدار ایمپرشن پست شما را افزایش خواهد داد. شما می توانید زیر پست های خود به شیوه های مختلف کامنت فارسی 100% واقعی را دریافت کنید. این مورد نه تنها باعث افزایش اعتماد کاربران به پیج شما شده بلکه الگوریتم اینستاگرام با دیدن کامنت های فارسی در پست های شما متوجه محدوده فعالیت شما خواهد شد و پست های شما را به کاربران ایرانی بیشتری نمایش خواهد داد.

خرید کامنت ارزان اینستاگرام

جذب فالوور برای پیج، اولین قدمی است که شما برای شروع کسب و کار خود در اینستاگرام باید انجام دهید. در این بین یکی از دغدغه های بزرگ ادمین های اینستاگرام دریافت کامنت از کاربران است. از آن جایی که دریافت کامنت در سال های ابتدایی شروع پیج کمی سخت است، شما می توانید با خرید کامنت واقعی با قیمت بسیار ارزان این مشکل را برطرف کنید و ایمپرشن پست های خود را افزایش دهید. کامنت های خریداری شده به صورت آنی برای شما ارسال شده و بر روی پست هایی که خودتان مشخص کردید، دریافت خواهند شد. شما می توانید از متن های دلخواه یا متن های پیش فرض برای کامنت ها استفاده کنید و محدودیتی در دریافت کامنت ندارید.

خرید کامنت خارجی اینستا

یکی از معایب سرویس های ارایه شده توسط سایت های فروش کامنت، ارایه کامنت های خارجی از پیج های فیک و غیر واقعی است. اگر شما بتوانید یک کامنت خارجی واقعی را بر روی پست های خود دریافت کنید، احتمال ورود شما به اکسپلورر به مقدار زیادی افزایش پیدا می کند. در صورتی که پیچ شما دارای تصاویر زیبا باشد، امکان لایک شدن شما توسط اکانت های خارجی افزایش می یابد. با خرید کامنت خارجی اینستاگرام، می توانید با سرعت بیشتری به اکسپلورر اصلی اینستاگرام راه پیدا کنید و با رشد ارگانیک و کاملا طبیعی فالوور رو به رو شوید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که دریافت کامنت خارجی برای پست های من بی فایده است زیرا من نمی توانم به آن ها محصولی را بفروشم. باید در جواب گفت که با اینکه شما نمی توانید محصولی به اکانت ها و افراد خارجی بفروشید ولی باید در نظر داشته باشید که حضور آن ها در پیج شما باعث بالا رفتن تعامل شده و پست های شما به افرادی که قصد خرید محصولات شما را دارند ولی از وجود شما خبر ندارند، بیشتر نشان داده می شود. در نهایت دریافت کامنت خارجی باعث افزایش فروش شما به صورت غیر مستقیم خواهد شد.

خرید لایک و کامنت در اینستاگرام

یکی از سرویس‌های پرطرفدار سوشال تهران، خرید لایک کامنت برای اینستاگرام است. در این سرویس شما یکی از پست‌های خود را انتخاب کرده و سپس مشص می‌کنید که می‌خواهید برای کدام کامنتی که برای شما قرار داده شده است، لایک دریافت کنید. این سرویس به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند یکی از کامنت‌های مهم که در زیر پست‌هایشان قرار داده شده است را بولد کرده و ارزش بیشتری به آن‌ بدهند.

خرید کامنت برای یک پست مشخص

ما برای اینکه کامنت‌های اینستاگرام شما را به درستی ارسال کنیم، نیاز به لینک پستی داریم که شما می‌خواهید بر روی آن کامنت خریداری کنید. اگر نمی‌دانید که چگونه لینک پست اینستاگرام را به دست بیاورید، کافیست مطلب پیدا کردن لینک پست اینستاگرام سوشال تهران را در بلاگ ما مطالعه نمایید.

سوالات متداول

در این سرویس شما می توانید هر کامنتی که علاقه دارید را برای ما بنویسید و ما آن کامنت ها را زیر پست شما قرار خواهیم داد. کافیست در زمان ثبت سفارش و در باکس مربوطه، در هر خط کامنت دلخواه خود را بنویسید.

بله تمامی کامنت ها توسط پیج های 100 درصد واقعی زیر پست شما نوشته خواهد شد.

دریافت کامنت از مخاطبین بسیار سخت تر از لایک گرفتن است و الگوریتم اینستاگرام نیز به این موضوع واقف است. به همین دلیل دریافت کامنت بهترین راه برای افزایش تعامل با کاربران و همچنین ورود به اکسپلورر است.

بله. شما می توانید خرید لایک کامنت اینستاگرام خود را نیز در سایت سوشال تهران انجام دهید. کافیست که لینک پست خود را در آورده و سپس آی دی که می خواهید کامنت آن لایک شود را برای ما بنویسید.

کافیست از طریق همین صفحه و زدن بر روی دکمه واتساپ با کارشناسان ما به صورت آنلاین صحبت کرده و سوال خود را مطرح کنید. 

اگر منظور شما از فوری بودن، ارسال سریع آن پس از سفارش به شماست، بله این سرویس به صورت آنی پردازش شده و سپس شما کامنت‌های مورد نظر خود را در زیر پست‌تان دریافت خواهید کرد. البته توجه ویژه‌ای به این منظور داشته باشید که در این سرویس با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته سعی می‌کنیم جلوی اکشن بلاک اینستاگرام را بگیریم.

مطالب پر بازدید وبلاگ

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.6 / 5. تعداد رای: 13

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد