کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

دانلود پست از اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

دانلود فیلم از اینستاگرام یکی از چالش‌های بزرگی است که اکثر کسانی که در این اپلیکیشن عضو هستند، با آن رو به رو هستند. از آنجایی که این اپلیکیشن گزینه‌ای برای دانلود پست یا عکس درون خود ندارد، نمی‌توان از طریق آن پست یا ویدیو مورد علاقه خود را دانلود کرده و سپس در پیج خود به نمایش بگذاریم.

ولی نگران نباشید. برای هر کاری، راهی وجود دارد و در این پست سوشال تهران قرار است ساده ترین راه برای دانلود پست و ویدیو از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

اگر به دنبال راهی برای دانلود استوری اینستاگرام هستید، مطالب دیگر ما را مطالعه کنید.

مزایای دانلود از اینستاگرام

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا وقتی می‌توانیم به صورت آنلاین از اینستاگرام پست یا فیلمی را مشاهده کنیم، باید آن را دانلود کرده یا روش‌های دانلود از اینستاگرام را یاد بگیریم.

شما با خرید کامنت اینستاگرام می‌توانید تعداد کامنت‌های واقعی خود را به نسبت زیادی افزایش دهید. ولی قبل از آن پیشنهاد می‌کنیم که مزایای دانلود فیلم از اینستاگرام را با دقت مطالعه کنید.

به صورت کلی به 4 دلیل زیر شما نیاز دارید که این روش‌ها را بلد باشید.

1- دانلود ویدیوها یا پست‌های مورد علاقه

شما در همه زمان‌ها نمی‌توانید به صورت آنلاین به اینستاگرام دسترسی داشته باشید و دانلود آن بر روی گوشی یا دسکتاپ شما، این امکان را می‌دهد که در هر لحظه یا زمانی که بخواهید، بدون داشتن کانکشن اینترنت بتوانید پست‌های محبوب خود را تماشا کنید.

2- اشتراک گذاری ویدیو

اگر شما بخواهید یک پست یا ویدیو را با دیگران به اشتراک بگذارید، تنها راهی که اینستاگرام به شما داده است این است که با استفاده از دکمه Share این کار را انجام دهید. ولی اگر شخص مورد نظر شما اینستاگرام نداشته باشد چه؟ اگر بخواهید آن ویدیو یا پست را از طریق واتساپ یا تلگرام به اشتراک بگذارید چه؟ در این حالت تنها راه شما دانلود و ارسال آن از طریق یکی از پیام رسان‌ها است.

3- تبلیغات و بازاریابی

قطعا برای شما هم پیش آمده است که از یک ویدیو خوشتان آمده و با خود فکر کردید که می‌توانید با کمی تغییر در آن و ادیت، از آن برای تبلیغ بیزینس یا پیج خود استفاده کنید. در این راه دانلود کردن ویدیو به شما کمک زیادی خواهد کرد.

4- استوری کردن پست

اگر شما بخواهید یک ویدیو یا پست را به طور کامل در استوری خود منتشر کنید، تنها راه پیش رو شما، دانلود آن است. چون اینستاگرام هیچ راه دیگری را برای شما قرار نداده است.

دانلود اینستاگرام از دانلود

دانلود فیلم از اینستاگرام

قبلا در مطلب بیشترین فالوور در اینستاگرام، پیج‌هایی را به شما معرفی کردیم که رکورددار فالوور در اینستاگرام هستند. اگر توجه کرده باشید که این پیج‌ها همگی متعلق به سلبریتی‌ها، بازیگران و خوانندگان مشهور جهان هستند. ولی اگر کمی در سطح اینستاگرام چرخ بزنید متوجه می‌شوید که تعداد بسیار زیادی پیج با 1 میلیون فالوور یا بیشتر وجود دارند که اصطلاحا پیج فان محسوب می‌شوند و محتوای ویدیویی را منتشر کرده‌اند که توسط خودشان تولید نشده است.

خرید فالوور اینستاگرام برای این دسته از پیج‌ها راه مقرون به صرفه‌ای برای افزایش فالوور نیست و در واقع دانلود پست‌های جذاب یا خنده‌دار از پیج‌های دیگر و سپس انتشار آن در پیج خود، می‌تواند به رشد فالوور آن‌ها کمک کند.

یکی از ساده‌ترین راه‌های دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده از سایت‌های آنلاین است. برای این کار ما سایت igram.io را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای دانلود یک ویدیو یا فیلم از اینستاگرام باید به شکل زیر عمل کنید.

1- در ابتدا ما نیاز به پیدا کردن لینک پست اینستاگرام داریم. این موضوع در پست دیگری به طور کامل توضیح داده شده است.

2- سایت igram.io را باز کرده و لینک پست را که در مرحله قبلی به دست آوردید، در بخش میانی قرار داده و بر روی دکمه Download کلیک کنید.

باز کردن سایت igram و قرار دادن لینک پست اینستاگرام برای دانلود

3- بعد از چند ثانیه، تمامی اسلایدها یا عکس و ویدیویی آن پست برای شما حاضر شده و می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

گرفتن خروجی از سایت igram

از این روش می‌توانید برای دانلود عکس، پست، ویدیو و حتی IGTV استفاده کنید.

سایت‌های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارند ولی سایت igram بهترین سایت برای دانلود پست از اینستاگرام هستند. به هرحال اگر در استفاده از این سایت به مشکلی برخوردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت‌های زیر نیز سر بزنید. روش انجام کار در تمامی این سایت‌ها به یک شکل است.

سایت downloadgram

سایت aloinstagram

سایت Instaoffline

برنامه دانلود فیلم از اینستاگرام

اگر علاقه‌ای ندارید که برای دانلود فیلم از اینستاگرام به سراغ سایت‌های دیگر بروید، راه دیگری نیز برای این کار وجود دارد. کافیست از اپلیکیشن‌های موجود برای دانلود از اینستاگرام استفاده کرده و به راحتی این کار را با یک کلیک در گوشی خود انجام دهید.

دانلود برنامه fastsave از گوگل پلی

اپلیکیشنی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، نرم افزار قدرتمند FastSave است که می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی یا ایفون از طریق لینک زیر دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن FastSave برای اندروید

دانلود اپلیکیشن FastSave برای آیفون

برای گوشی‌های اندرویدی، اگر به هر دلیلی نتوانستید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید، می‌توانید آن را از بازار یا مایکت دریافت کنید.

حال کافیست به روش زیر عمل کنید.

1- نرم افزار را باز کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

انتخاب گزینه continue بر روی نرم افزار fastsave

2- حالا وارد اینستاگرام شده پست یا ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را پیدا کرده و بر روی 3 نقطه بالای آن کلیک کنید. سپس دکمه Share را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه share در اینستاگرام

3- حالا از لیست اپلیکیشن‌ها کافیست که FastSave را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه fastsave

4- بعد از دقایقی پست یا ویدیو درخواستی شما دانلود شده و می‌توانید از بخش گالری گوشی خود به آن دست پیدا کنید.

دریافت فایل نهایی دانلود شده در گالری

کار با اپلیکیشن FastSave بسیار راحت است ولی اگر به هر دلیلی امکان استفاده از آن را نداشتید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های زیر نیز برای دانلود عکس یا پست اینستاگرام استفاده کنید.

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم به تمام سوالات شما پیرامون دانلود پست یا ویدیو از اینستاگرام پاسخ داده باشیم. اگر سوالی در این زمینه دارید، کافیست از طریق قسمت نظرات، سوالات خود را با ما در میان گذاشته و سعی می‌کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

همچنین می‌توانید از سرویس خرید لایک اینستاگرام ما نیز استفاده کنید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.5 / 5. تعداد رای: 12

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • مریم

    30 مهر 1401 13:13

    برای آیفون قبلا از نرم افزار fastsave استفاده کرده بودم. الان روی کامپیوتر راحت دارم دانلود می کننم و خودم رو درگیر نرم افزار نکردم. سایت های دیگه ای هم هستش که این کار رو انجام بده؟

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد