کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

بهترین آشپزهای اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

پیج‌ های آشپزی در اینستاگرام، یکی از جدیدترین و به روزترین پیج‌هایی هستند که مخاطبان بسیار زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند. مهم نیست که شما آشپز باشید یا فقط به آشپزی علاقه‌مند هستید، بالاخره هر انسانی سر و کارش به شکم می‌خورد. اگر شما به دنبال بهترین آشپز اینستاگرام هستید، این مطلب قطعا به شما کمک زیادی خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

اگر به دنبال پیج‌هایی با بیشترین فالوور اینستاگرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش بلاگ سایت سوشال تهران نیز بزنید.

معروف ترین پیج آشپزی اینستاگرام

اگر با خود فکر کرده‌اید که بخواهید از هنر آشپزی خود برای جذب فالوور و ورود به اکسپلورر اینستاگرام استفاده کنید، بهتر است اول رقبای خود را بشناسید و با یک برنامه ریزی صحیح، پیج خود را وارد مراحل تجاری سازی کنید.

معمولا اولین پیشنهاد سوشال تهران به کاربرانی که قصد فروش خدمات یا محصولات از پیج خود را دارند، این است که با خرید فالوور اینستاگرام واقعی، تعداد فالوورهای خود را در کوتاه مدت افزایش داده و سپس با تولید محتوای درست، نسبت به ارایه و پیشنهاد خدمات‌شان به کاربران اقدام کنند. ولی در بحث درست کردن پیج آشپزی، قضیه کمی فرق می‌کند. در اینجا شما باید بر روی کیفیت محتوا و سرگرم‌کننده بودن آن تمرکز کنید و اولین کاری که باید انجام دهید، فالو کردن و دیدن پست‌های آشپزهای دیگر در اینستاگرام است.

پس با این اوصاف بهتر است بدون فوق وقت به سراغ معروف ترین پیج‌های آشپزی در اینستاگرام برویم.

آشپزهای معروف ایرانی اینستاگرام

ایرانی ها از زمان‌های بسیار قدیم به آشپزی علاقه‌ داشتند و تعداد بسیار زیاد غذاهای محلی و ملی، گواهی بر این ادعاست. پس در ابتدا بهترین آشپزهای ایرانی در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

1- نواب ابراهیمی

فقط کافیست که یکبار وارد پیج نواب ابراهیمی شده و با هنر آشپزی وی آشنا شوید. کمتر کسی در دنیای اینستاگرام وجود دارد که بتواند یک موضوع یا کار را در کمتر از 1 دقیقه به شما آموزش دهد ولی نواب قرار است به شما در کمتر از 1 دقیقه آموزش دهد که پیچیده‌ترین غذاهای ایتالیایی را طبخ کنید.وی در حال حاضر حدود 2.7 میلیون نفر فالوور دارد و به گفته خودش سعی دارد که آشپزی را به صورت خیلی آسان آموزش دهد.

پیج آشپزی اینستاگرام نواب ابراهیمی

پیج اینستاگرام نواب ابراهیمی

2- شف حسینی

قطعا یک بار هم که شده آقای حسینی را در تلویزیون دیده‌اید. اگر به آشپزی سنتی در کنار یاد گرفتن بعضی از غذاهای خارجی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم که به پیج اینستاگرام آقای حسینی سر بزنید. منوی بیش از 200 رستوران و کافه توسط شف حسینی طراحی شده است و اگر قصد داشتید که یک رستوران تاسیس کنید، از مشاوره ایشان نیز می‌توانید بهره‌مند شوید.

پیج آشپزی اینستاگرام چف حسینی

پیج اینستاگرام شف حسینی

3- مهرداد شفیعی

مهرداد با لقب مستر تابه در اینستاگرام فعالیت می‌کند. هم غذای ایرانی، هم غذای خارجی در تخصص مهرداد است. در حال حاضر وی بیش از 1 میلیون فالوور دارد و شما می‌توانید غذاهای درخواستی خود را از طریق دایرکت برای وی ارسال کنید و پس از مدت زمان کوتاهی، آموزش آن را در پیچ ببینید.

پیج آشپزی اینستاگرام مهرداد شفیعی

پیج اینستاگرام مهرداد شفیعی مستر تابه

4- کاپیتان عابد

صدا یکی از رکن‌های اصلی تولید محتوا در اینستاگرام است و فقط کاپیتان عابد است که با صدای جذاب و بم خود شما را می‌تواند عاشق آشپزی کند. شاید از لحاظ آشپزی نتوان تفاوت زیادی بین وی و بقیه سرآشپزهای معروف اینستاگرام پیدا کنید ولی قطعا سبک جالب تولید محتوا توسط وی، می‌تواند برای شما جذاب باشد.

پیج آشپزی اینستاگرام کاپیتان عابد

پیج اینستاگرام کاپیتان عابد

5- اشرف سلطانی

فکر می‌کنیم که زمان آن رسیده باشد که یک خانم هم در بین پیج‌های معروف به شما معرفی کنیم. اشرف سلطانی نامی آشنا برای همه کسانی است که به آشپزی علاقه دارند. صمیمی بودن محتوای تولیدی و جو بسیار دوست داشتنی در زمان پخت غذا، ترفند اصلی اشرف سلطانی برای تولید محتواست و قطعا شما نیز با ایشان در طول زمان همراه خواهید شد.

پیج آشپزی اینستاگرام اشرف سلطانی

پیج اینستاگرام اشرف سلطانی

6- آذر ماهی صفت

آذرالسلطنه بانوی دیگری است که قطعا باید در لیست بهترین آشپزهای ایرانی اینستاگرام حضور داشته باشد. اگر به صرفه جویی و درست کردن غذا با حداقل امکانات علاقه‌مند هستید، خانم ماهی صفت قطعا به شما کمک خواهد کرد.

پیج آشپزی اینستاگرام آذر ماهی صفت

پیج اینستاگرام آذر ماهی صفت

7- شف طیبه

آخرین نفر لیست ما کسی نیست جز بانو طیبه. اصلا این لیست بدون وجود ایشان نمی‌توانست به اتمام برسد. تخصص شف طیبه در تولید انواع فینگرفود، دسر و شیرینی است. اگر به دنبال یک استاد برای یادگیری انواع فینگر فود هستید، قطعا بانو طیبه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

پیج آشپزی اینستاگرام چف طیبه

پیج اینستاگرام شف طیبه

بهترین آشپز اینستاگرام

حالا که بهترین آشپزهای ایرانی اینستاگرام را به شما معرفی کردیم، بهتر است به سراغ معروف‌ترین پیج‌ های آشپزی اینستاگرام در دنیا برویم و ببینیم که چه کسانی در این صنعت حرف اول را می‌زنند.

1- گوردون رمزی

بدون شک گوردون رمزی با بیش از 13 میلیون فالوور، بهترین آشپز دنیاست که در حال حاضر در اینستاگرام فعالیت دارد. وی سرآشپز چندین رستوران بزرگ و معروف در لندن است و معروفیت اصلی وی به خاطر حضور در برنامه‌های مسابقات آشپزی می‌باشد.

2- جیمی اولیور

نفر دوم آشپزی در دنیا جیمی اولیور 47 ساله است. این آشپز انگلیسی سبک بسیار خاصی در آشپزی دارد که ممکن است برای شما جالب به نظر نیاید ولی سر زدن به پیج وی و گرفتن ایده ضرر ندارد.

سخن نهایی

به پایان مطلب بهترین آشپزهای اینستاگرام رسیدیم. اشخاص معرفی شده تنها آشپزهای معروف اینستاگرام نیستند ولی ما سعی کردیم که در این مطلب افرادی را با تخصص‌های مختلف معرفی کنیم. اگر کسی را می‌شناسید که در این لیست معرفی نشده در قسمت نظرات به ما معرفی نمایید.

خرید لایک اینستاگرام می‌تواند به شما کمک زیادی در بیشتر معروف شدن پیجتان داشته باشد. پس قدرت تبلیغات را به هیچ وجه دست کم نگیرید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد رای: 7

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • سمیه

    24 شهریور 1401 10:40

    کاش آدرس پیج هاشون رو هم بذارید

  • ناهید

    30 مهر 1401 13:19

    من شف طیبه و اشرف سلطانی رو فالو دارم ولی بقیه رو نمیشناختم. الان فالوشون میکنم که ببینم اونا چه طوری آموزش دیدن. تعجب کردم که چرا اشرف سلطانی اول لیسته و اون نواب که معرفی کردین رو اصلا نمیشناسم.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد