کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

پیدا کردن اینفلوئنسرهای اینستاگرام

بهترین زمان برای انتشار پست اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

پیدا کردن اینفلوئنسر برای تبلیغات در اینستاگرام، یکی از پر سرچ ترین کلماتی است که در گوگل انجام می‌شود ولی جواب درستی به آن داده نشده است. در مطلب اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ به طور مفصل در مورد بازاریابی اینستاگرامی صحبت کردیم و روش‌های مختلف را به شما یاد دادیم. با اینکه خرید فالوور اینستاگرام جز به صرفه‌ترین راه‌های تبلیغات و جذب مخاطب است ولی بر آن شدیم که بیشتر در مورد تبلیغات و پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب با شما صحبت کنیم و حالا می‌خواهیم روش‌های عالی برای این منظور را به شما آموزش دهیم.

پس اگر به دنبال بهترین اینفلوئنسرهای بازار هدف خود هستید و یا نمی‌دانید چگونه باید آن‌ها را پیدا کنید، با ما در این مطلب سوشال تهران همراه باشید.

ابزار یافتن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

در هر جایی که فعالیت می‌کنید، باید افراد مناسب آن حوزه را بشناسید. مهم نیست که یک مغازه کوچک در یک شهر کوچک دارید و یا یک رستوران بزرگ در یک فود کورت بزرگ. شما باید افراد معروف در آن حوزه را بشناسید و سپس برای تبلیغات به آن‌ها مراجعه کنید.

پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب شاید در ابتدا کار آسانی به نظر برسد ولی شما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که حتی اگر بتوانید با بهترین اینفلوئنسر ایران و با مخاطب چند میلیونی قرارداد ببندید، شاید نتوانید به اندازه خوبی از تبلیغات خود بهره‌مند شوید.

قبل از اینکه وارد معرفی ابزار شویم، می‌خواهیم در مورد مساله مهمی با نام شناخت مخاطب هدف صحبت کنیم. اگر شما مخاطبان هدف خود را نشناسید، عملا نمی‌توانید از تبلیغات خود نتیجه عالی بگیرید. اجازه دهید با مثالی این موضوع را به شما بگوییم.

فرض کنید که شما یک فروشگاه اینستاگرامی موبایل و لوازم جانبی موبایل دارید و از اینفلوئنسر معروفی مانند امیر جابری که با نام امیر فود در اینستاگرام فعال است، دعوت به همکاری می‌نمایید. این اینفلوئنسر در صنعت غذا و رستوران شناخته شده است و با معرفی رستوران‌های مختلف توانسته میلیون‌ها فالوور را جذب کند. آیا به نظر شما تبلیغات در پیج این شخص می‌تواند برای شما مفید باشد؟

در نگاه اول به نظر می‌رسد که تبلیغات در یک پیج چند میلیون فالووری قطعا فالوورهای زیادی را برای شما به همراه خواهد آورد ولی اگر دقیق‌تر به این مساله نگاه کنید متوجه می‌شوید که کسانی که فالوور پیج امیر فود هستند، ممکن است که همه آن‌ها به موبایل علاقه نداشته باشد و در این صورت بهتر است که شما تبلیغات را با کسانی مانند مهدی شجاری یا اهورا نیازی انجام دهید که در حوزه موبایل شناخته شده‌اند.

با همین یک مثال ساده متوجه خواهید شد که به جای خرج کردن پول زیاد برای تبلیغات بهتر است بر اساس مخاطبانی که قرار است در پیج ما فعالیت کنند، محل تبلیغات را مشخص کرده و سپس تبلیغات خود را شروع کنیم.

با این مقدمه حالا می‌توانیم ابزار متفاوتی که برای پیدا کردن اینفلوئنسرهای اینستاگرام مناسب هستند را به شما معرفی کنیم.

1- سایت Upfluence

سایت upfluence

سایت upfluence یکی از بزرگترین و بهترین ابزارهای پیدا کردن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است. تعداد بسیار زیادی از اینفلوئنسرهای شناخته شده در دیتابیس عظیم این سایت ذخیره شده و کافیست که وارد این سایت شده و جستجوی خود را آغاز کنید. کافیست که در بخش جستجوی این سایت، کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را نوشته و بر روی دکمه سرچ کلیک کنید. حالا که سرچ کردید در بخش سمت راست صفحه به شما لیستی از اینفلوئنسرهایی که در این زمینه کار می‌کنند، نمایش داده شده و در نهایت شما می‌توانید با بازدید از پروفایل‌ آن‌ها نسبت به صحبت کردن مستقیم و همکاری با آن‌ها اقدام کنید.

2- سایت HypeAuditor

سایت hypeauditor

سایت HypeAuditor دومین سایتی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم به آن سر بزنید. در این سایت می‌توانید با سرچ کردن به لیستی بلند بالا از اکانت‌های اینستاگرام برسید که می‌توانید با بررسی دقیق آن‌ها فرد مورد نظر برای تبلیغات را انتخاب کنید. از جمله ویژگی‌های مهم این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رتبه بندی فعلی آنها
  • نام کاربری اینستاگرام اینفلوئنسر
  • موضوعات اصلی تأثیرگذار درباره آنها
  • کشور مخاطبان آنها
  • فالوورهای آنها
  • برآورد تعامل واقعی آنها

3- سایت AspirelQ

سایت aspire

سایت AspirelQ سومین سایتی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم از آن استفاده کنید. کار کردن با این سایت کمی سخت‌تر از 2 سایت قبلی است و به نسبت همین سختی می‌توانید با افراد حرفه‌ای‌تری نیز ارتباط بگیرید. یکی از معایب استفاده از این سایت، پولی بودن بیشتر امکانات آن است که البته در نسخه رایگان آن نیز می‌توانید از امکانات خوبی بهره‌مند شوید.

سخن نهایی

اگر در اینترنت جستجو کنید، ابزارهای متفاوتی را برای پیدا کردن اینفلوئنسرها مشاهده می‌کنید در حالی که بیشتر این ابزار نمی‌توانند به شما برای یافتن اینفلوئنسرهای ایرانی کمک کنند. در این پست سعی کردیم که ابزار مناسب برای پیدا کردن اینفلوئنسرهای ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز ابزار مناسبی می‌شناسید، از شما می‌خواهیم که این ابزار را در بخش کامنت‌ها به ما و دیگر خوانندگان سوشال تهران معرفی کنید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.1 / 5. تعداد رای: 12

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد