کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

تولید محتوا در اینستاگرام، یکی از بهترین راه‌های به دست آوردن فالوور در کنار خرید فالوور اینستاگرام است ولی این کار برای کسانی که تا به حال محتوای مفیدی در اینستاگرام تولید نکردند، بسیار سخت و در بعضی مواقع طاقت فرسا خواهد بود. ولی سوال اصلی اینجاست که ما چگونه می‌توانیم در اینستاگرام تولید محتوا داشته باشیم؟

چگونه عکس‌های مناسب برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام پیدا کنیم؟ چگونه می‌توانیم محتوایی تولید کنیم که توسط کاربران به اشترام گذاشته شود و آن‌ها بخواهند از آن استفاده کنند؟

در این مطلب از سوشال تهران قرار است به تمام این سوالات پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام

صرف نظر از اینکه از یوتیوب ، فیس‌بوک، لینکدین ، اینستاگرام، توییتر استفاده می‌کنید، تولید محتوا یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور و خریدار است. اگر از رسانه های اجتماعی برای برند شخصی خود استفاده می کنید، به منظور رشد کسب و کار خود، پایدار ماندن در این پلتفرم ها بیش از همیشه مهم است که از سرویس‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی مانند خرید لایک اینستاگرام یا خرید کامنت اینستاگرام استفاده کرده و با استفاده از آن‌ها سعی کنید پیج خود را همیشه فعال نگه دارید.

در این مطلب قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه در یک روز برای یک ماه خود محتوای عکس تولید کنید. در این مطلب به شما یاد خواهیم داد که چگونه خود شما در یک روز و فقط یک روز برنامه‌ای را طراحی کنید که بتوانید برای 30 روز خود عکس، محتوا و پست آماده داشته باشید و سطح تعامل خود را با مخاطب به حداکثر برسانید.

نکته اول: رجوع به پینترست

سایت پینترست یکی از بهترین سایت‌هایی است که شما می‌توانید به را مراجعه به آن به عکس‌های بسیار مناسب دست پیدا کنید. کافیست وارد این سایت شده و عکس‌های مربوط به بیزینس خود را پیدا کرده و آن‌ها را ذخیره کنید. فرض کنید که شما فروشگاه کفش ورزشی دارید. کافیست وارد پینترست شده و واژه Sport Men Shoe را سرچ کرده و عکس‌های مختلفی که برای شما نمایش داده می‌شود را ببینید.

پیدا کردن عکس مناسب در پینترست

حال کافیست هر عکسی که به محصولات شما ارتباط بیشتری دارد را انتخاب کرده و برای آن‌ها یک پست شامل قیمت، رنگ بندی، سایزبندی و موجود بودن را تهیه کنید.

شما می‌توانید این کار را به همراه مدیر فروشگاه انجام داده تا بتوانید از سلیقه وی بیشتر مطمئن شوید و در نهایت بهترین عکس‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

نکته دوم: گرفتن عکس‌های اختصاصی

برنامه ریزی ماهیانه تولید محتوا اینستاگرام

حالا که یاد گرفتید چگونه عکس‌های با کیفیت را از اینترنت به دست بیاورید، وقت آن فرا رسیده است تا از محصولات خودتان عکس‌های حرفه‌ای تهیه کنید. در واقع با این کار شما همزمان با اینکه پیج خود را قوی‌تر می‌کنید، می‌توانید عکس‌های واقعی از کالاهایی که موجود دارید را گرفته و به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید این کار را شخصا انجام داده و یا گرفتن عکس‌ها یا ویدیوها را به یک شخص حرفه‌ای بسپارید. در واقع با کمک گرفتن از دیگران می‌توانید سرعت کار خود را بالا ببرید و لیست محتوای آماده خود را به مقدار زیادی افزایش دهید.

ممکن است در ابتدای کار نتوانید چنین سرمایه گذاری را برای فروشگاه خود داشته باشید. در این شرایط می‌توانید از یکی از کارمندان یا دوستان خود برای کار کمک بگیرید و می‌توانید در کمتر از 4 ساعت در روز، تمامی محتوای مورد نیاز خود برای یک ماه را تولید کرده و از آن به بعد تنها کاری که باید انجام دهید، برنامه ریزی برای ادامه کار است.

علاوه بر این مورد دانلود پست از اینستاگرام و دانلود استوری اینستاگرام نیز می‌تواند به شما کمک بسیاری زیادی برای روزهایی که از برنامه خود عقب می‌افتید، کند.

نکته سوم: درست کردن خلاصه کار

محتوای اینستاگرام حرفه ای

اکنون که فردی را پیدا کرده اید که موافقت کند با شما همکاری کند، صرف نظر از اینکه دوست شما است یا کسی را استخدام می کنید، کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که یک بریف بسازید.

یک بریف یا خلاصه محتوا اساساً یک سند مفصل است که مکان‌های مختلفی را که قرار است در آن عکس بگیرید، لباس‌های مختلفی که قرار است در این مکان‌ها بپوشید و همچنین تمام ژست‌های متفاوتی که قرار است انجام دهید را مشخص می‌کند. همچنین چیزی که باید قبل از ایجاد این بریف در نظر داشته باشید این است که باید محاسبه کنید که قرار است در طول هفته چند عکس مختلف بگیرید و در واقع با این کار می‌توانید مشخص کنید که در هر ماه به چند عکس نیاز دارید. مثلا اگر شما انتخاب کنید که در هر هفته 3 دوره می‌توانید عکس بگیرید، پس باید 12 جلسه عکس برداری یا ویدیو گرفتن را برنامه ریزی کرده و خود را آماده کنید.

این برنامه ریزی می‌تواند با جزییات کامل باشد تا شما را از فکر کردن در روز عکاسی یا فیلمبرداری خلاص کند. مثلا شما می‌توانید محل عکاسی، رنگ‌هایی که قرار است استفاده کنید، مدل عکس یا ویدیویی که می‌خواهید بگیرید و … را مشخص کرده و در روز اجرا فقط کار خود را انجام دهید.

تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است اگر شما در طول هفته یا ماه برنامه ریزی دقیقی را بر اساس چیزی که به شما یاد دادیم، داشته باشید. در این روش ما سعی می‌کنیم که از قبل بدانیم به چه چیزهایی احتیاج داریم و قبل از شروع تولید محتوا همه آن‌ها را آماده کرده باشیم.

با یک تولید محتوای حرفه‌ای و درست می‌توان به راحتی برنامه یک ماهه خود را آماده کنیم و پیج اینستاگرامی خود را زنده نگه داریم.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.3 / 5. تعداد رای: 12

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد