کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

ارسال پیام های ناپدید شونده اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

پیام های ناپدید شونده اینستاگرام یا Vanish Mode، قابلیت جدیدی است که اینستاگرام به تازگی در دایرکت فعال کرده است. احتمالا تا به حال با این پیام‌ها روبه‌رو شده‌اید. این دسته از پیام‌ها به این صورت هستند که بعد از اینکه برای شخصی ارسال می‌شوند، بعد از مدت کوتاهی ناپدید می‌شوند و شما به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.

در این مطلب در مورد این دسته از پیام‌ها و چگونگی استفاده از آن‌ها صحبت خواهیم کرد و روش ارسال آن‌ها را به شما آموزش خواهیم داد. اگر به دنبال راهی برای مخفی کردن استوری اینستاگرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش بلاگ سوشال تهران هم بزنید.

به این نوع از پیام‌ها، پیام مدت دار اینستاگرام نیز می‌گویند.

حالت ناپدید شدن در اینستاگرام

حتما برای شما هم پیش آمده است که خواستید یک عکس یا ویدیو شخصی را برای یکی از دوستانتان ارسال کنید ولی نمی‌خواهید که وی برای همیشه به آن دسترسی داشته باشد. قبلا در تلگرام این قابلیت وجود داشت و شما می‌توانستید پیام‌هایی را برای شخصی بفرستید که پس از مدت کوتاهی پاک می‌شدند ولی به تازگی در اینستاگرام می‌توانید از این قابلیت جذاب استفاده کنید.

استفاده از سرویس‌هایی مانند خرید لایک اینستاگرام به پیج شما کمک می‌کند که فالوورهای بیشتری را به دست بیاورید ولی باید به این موضوع توجه داشته باشید که بهتر است برای همه افراد پیام‌های دائمی ارسال نکنید و مزاحم آن‌ها نشوید.

توجه کنید که شما امکان ارسال پیام ناپدید شونده در گروه اینستاگرامی را ندارید.

ارسال پیام ناپدید شونده در دایرکت اینستاگرام

سراغ آموزش برویم. برای یک عکس یا ویدیو را به صورتی بفرستید که بعد از مشاهده توسط شخص، پاک شود، به صورت زیر عمل می‌کنیم.

1- بر روی آیکون دوربین در قسمت چت کلیک کنید.

انتخاب آیکون عکس در دایرکت اینستاگرام

2- در این بخش شما می‌توانید هم از عکس‌هایی که قبلا گرفته‌اید و در گالری شما ذخیره شده است، استفاده کنید و هم می‌توانید الان یک عکس بگیرید و آن را ارسال کنید. با استفاده از دکمه پایین سمت چپ وارد گالری شده، یا همین الان یک عکس بگیرید.

3- بعد از اینکه عکس خود را انتخاب کردید یا عکس جدیدی گرفتید، با کلیک کردن بر روی گزینه پایین سمت چپ می‌توانید مشخص کنید که آیا می‌خواهید عکس شما در چت بماند یا خیر. 3 حالت کلی وجود دارد.

– Allow Reply: به گیرنده اجازه می‌دهد که در مورد عکس یا ویدیو ارسالی یک پاسخ برای شما بفرستد.

– Keep in Chat: عکس در تاریخچه چت باقی می‌ماند و پاک نمی‌شود.

– View Once: به محض اینکه گیرنده عکس یا ویدیو را مشاهده کند، پاک خواهد شد.

به همین راحتی می‌توانید کنترل کاملی بر روی عکس‌ها یا ویدیو‌های ارسالی داشته باشید. به این قابلیت اینستاگرام، ارسال پیام زمان دار در اینستاگرام نیز گفته می‌شود. توجه کنید که استفاده از این تکنیک مربوط به بخش دایرکت اینستاگرام است و ارتباطی به خرید کامنت اینستاگرام ندارد!

گرفتن اسکرین شات از پیام‌ ناپدید شونده اینستاگرام

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر فردی که برای وی پیام ناپدید شونده می‌فرستم از صفحه گوشی اسکرین شات بگیرد چه؟ در جواب باید گفت که اینستاگرام برای این مشکل نیز راه حلی در نظر گرفته است که ممکن است شنیدن آن برای شما جالب باشد.

در صورتی که شما برای کسی یک پیام زمان دار بفرستید یا کسی برای شما یک پیام ناپدید شونده ارسال کند، به محض گرفتن اسکرین شات از صفحه، اینستاگرام به فرستنده یک نوتیفیکیشن ارسال خواهد کرد و وی را از این موضوع مطلع خواهد کرد. پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که در صورت گرفتن اسکرین شات از صفحه، فرستنده متوجه این موضوع خواهد شد.

حالت ناپدید شدن اینستاگرام یا Vanish Mode

حالت Vanish Mode یا ناپدید شدن، یکی از جالب ترین آپدیت‌های اینستاگرام بود که در اوایل سال 2022 به این اپلیکیشن اضافه شد. در این حالت شما می‌توانید یک چت کاملا خصوصی را با شخصی اجرا کنید و بعد از اینکه چت شما به پایان رسید، تمامی پیام‌ها، عکس‌ها یا ویدیوهای ارسالی شما پاک خواهند شد.

برای دسترسی به قابلیت Vanish Mode از به روز بودن اپلیکیشن اینستاگرام اطمینان حاصل کنید. در نسخه‌های IOS و گوشی آیفون این موضوع به صورت اتوماتیک انجام می‌شود ولی در نسخه‌های اندروید حتما اپلیکیشن را از طریق Google Play Store به روزرسانی کرده و در صورتی که آخرین نسخه از این اپلیکیشن را دارید و هنوز به Vanish Mode دسترسی ندارید، باید کمی صبر کنید تا به صورت اتوماتیک این قابلیت فعال شود.

در نهایت اگر هنوز نتوانستید این قابلیت را فعال کنید، برای فعال سازی Vanish Mode اینستاگرام در اندروید، کافیست به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید و منتظر حل مشکل بمانید.

استفاده از حالت Vanish Mode در اینستاگرام

استفاده از حالت ناپدید شونده بسیار ساده است که در این آموزش به طور کامل آن را بررسی خواهیم کرد.

1- فردی که می‌خواهید با وی مکالمه خصوصی داشته باشید را انتخاب کنید.

2- دستتان را بر روی صفحه نگه داشته و از پایین به بالا بکشید. در این حالت یک انیمیشن به شما نشان می‌دهد که وارد حالت ناپدید شونده شدید و پس زمینه صفحه هم کمی تیره تر خواهد شد.

استفاده از حالت ناپدید شونده اینستاگرام

3- از اینجا به بعد به صورت معمول با شخص مورد نظر چت خود را انجام دهید. حالا در صورتی که مجددا انگشت خود را از پایین به بالا بکشید یا از چت خارج شوید، تمامی پیام‌ها به صورت اتوماتیک پاک خواهند شد و شما و گیرنده پیام هرگز به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.

پاک شدن پیام ها در حالت vanishing mode اینستاگرام

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم که به طور کامل در مورد قابلیت چت های ناپدید شونده اینستاگرام و ارسال پیام زمان دار اینستاگرام، توضیح کاملی به شما داده باشیم. ولی اگر هر سوالی دارید، کافیست در بخش نظرات سوال خود را از ما بپرسید و سعی می کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم. برای خرید فالوور اینستاگرام کافیست وارد بخش مربوطه شده و سفارش خود ثبت کنید.

به عنوان نکته آخر این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید بعدا به پیام‌های مدت دار اینستاگرام دسترسی داشته باشید، کافیست با اسکرین شات گرفتن از آن، عکسی از پیام را در گالری خود ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید از سرویس خرید لایک اینستاگرام ما نیز استفاده کنید.

به روزرسانی اردیبهشت 1402

این قابلیت به تازگی از اینستاگرام حذف شده است و فقط در مناطق جغرافیایی خاصی می‌توانید از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

Vanish Mode چیست؟

حالت Vanish Mode یا پیام‌های ناپدید شونده اینستاگرام، به حالتی گفته می‌شود که شما پیامی را برای شخصی ارسال می‌کنید و در نهایت بعد از مدت مشخصی آن پیام پاک می‌شود.

روش فعال سازی Vanish Mode در اندروید چیست؟

اینستاگرام خود را از طریق Google Play به آخرین نسخه به روز رسانی کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، به پشتیبانی اینستاگرام پیام دهید.

نحوه ارسال پیام زماندار در اینستاگرام به چه صورت است؟

کافیست در زمانی که می‌خواهید برای شخصی دایرکتی را ارسال کنید، از پایین صفحه به سمت بالا دست خود را بکشید تا حالت Vanish Mode فعال شود. سپس پیام خود را ارسال نمایید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.2 / 5. تعداد رای: 20

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

7دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • زهرا

    11 مرداد 1401 16:20

    ممنون از توضیح کاملتون. من الان چک کردم توی آیفون مشکلی نداره ولی روی اندروید بعضی گوشیا دارن، بعضیا نه

    • ادمین

      11 مرداد 1401 16:29

      متاسفانه توی اندروید کمی با تاخیر قابلیت ها به روز میشه. کمی صبر کنید و مشکل بر طرف خواهد شد

  • فاطمه

    29 مرداد 1401 11:09

    حالت ونیش مود که توضیح دادین فقط توی آیفون هستش یا توی اندروید هم وجود داره؟

    • ادمین

      29 مرداد 1401 11:49

      سلام وقتتون بخیر. روی تمام پلتفرم ها وجود داره. اگر مشاهده نمیکنید، احتمالا اینستاگرام تون آپدیت نشده.

  • شیدا

    14 شهریور 1401 11:08

    ظاهرا چند وقتی هستش که این قابلیت روی گوشی ها قابل اجرا نیست.

  • فاطمه

    24 شهریور 1401 10:42

    دوستانی که این روش رو تست کردن بگن که هنوز کار می کنه یا نه

  • حاجی

    30 مهر 1401 13:21

    آقا این قابلیت رو برداشتن دیگه

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد