کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

حذف یک جای دایرکت های اینستاگرام

پاک کردن دایرکت اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

حذف کردن یک جای پیام‌ های دایرکت اینستاگرام، یکی از اقداماتی است که به دلایل مختلف ممکن است بخواهیم انجام دهیم. قبلا در مطلب ارسال پیام های ناپدید شونده اینستاگرام در مورد استفاده از حالت Vanishing Mode صحبت کرده‌ بودیم و در این مطلب می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه با یک حرکت، تمام دایرکت‌ها و چت‌های خصوصی خود را پاک کنید.

اگر به دنبال سریعتر کردن پاسخدهی به دایرکت‌های خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب کوییک ریپلای اینستاگرام ما را بخوانید. پس با ما همراه باشید.

دایرکت اینستاگرام چیست؟

دایرکت اینستاگرام در واقع همان سیستم چت داخلی شبکه اجتماعی اینستاگرام است. شما در این بخش می‌توانید با هر کاربری که یک پیج در اینستاگرام دارد، صحبت کنید و اطلاعات رد و بدل شده بین شما فقط در بخش دایرکت باقی می‌ماند.

توجه کنید که شما نمی‌توانید با ساخت گروه اینستاگرام از قابلیت حذف یکجای دایرکت‌ها استفاده کنید.

امکان خصوصی کردن چت، رمزدار کردن چت و … کارهایی از این قبیل نیز وجود دارد که در مطالب دیگر به آن‌ها پرداختیم. توجه کنید که منظور از رمزگذاری یک چت با قفل گذاشتن بر روی اینستاگرام تفاوت کلی دارد و همچنین اگر شما از هر کدام از سرویس‌های خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام استفاده کنید، از آن جایی که فالوورهای اضافه شده هر کدام یک پیج مشخص به خود را دارند، با هر کدام از آن‌ها می‌توانید چت کنید.

حذف تمامی دایرکت‌ ها در بخش چت های اینستاگرام

ما به صورت روزانه در اپلیکیشن اینستاگرام با افراد زیادی صحبت می‌کنیم. با توجه به اینکه در اینستاگرام، افراد بسیار زیادی وجود دارند و ممکن است تعداد پیام‌های شما زیاد شود، شاید این احساس را داشته باشید که می‌خواهید پیام‌های دیگران را از بخش دایرکت پاک کنید و تعداد بسیار بالای چت‌ها، دستی حذف کردن دایرکت را کاری زمان بر و بیهوده کرده است.

از طرف دیگر وجود چت‌های بسیار زیاد باعث می‌شود که شما نتوانید چت‌های مهم را به راحتی پیدا کنید و از این سمت می‌خواهید کار خود را راحت کنید.

برای حذف تمامی چت‌های اینستاگرام به صورت یکجا باید کار زیر را انجام دهید.

1- در ابتدا شما نیاز است که اکانت اینستاگرام خود را به حالت Creator در آورید. برای اینکار وارد بخش Settings شوید.

کلیک کردن بر روی ستینگز

2- از گزینه‌های موجود وارد بخش Account شوید.

ورود به بخش account

3- در این قسمت گزینه Switch Account Type را انتخاب کنید و سپس گزینه Switch to Creator account را بزنید.

گزینه switch account type

4- حالا وارد بخش دایرکت‌ها شده و از قسمت بالا بر روی سه نقطه کلیک کرده و سپس گزینه Select Chats را انتخاب کنید. با این کار یک دایره تو خالی در کنار اسم هر شخص نمایش داده می‌شود.

5- حال کافیست هر چتی که می‌خواهید آن را پاک کنید را تیک بزنید. سپس بر روی گزینه Delete در قسمت پایین کلیک کرده و آن چت‌ها به صورت کلی پاک می‌شوند.

انتخاب پیام های دایرکت برای پاک شدن

به همین راحتی شما توانستید که تمام یا قسمتی از چت‌های خود را پاک کنید.

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم که تمامی موارد مهم در خصوص روش حذف کردن چت‌های اینستاگرام را به شما یاد بدهیم. اگر سوالی در مورد روند کار داشتید، کافیست از طریق بخش نظرات سوالات خود را با ما در میان گذاشته و ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 3.5 / 5. تعداد رای: 8

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • دریا

    30 مهر 1401 13:16

    خدا خیرتون بده بابت این آموزش. خیالم رو راحت کردین

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد