کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام

پست های چند قسمتی اسلایدی در اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در اینستاگرام احتمالا مشکلی باشد که شما بعد از ساعت‌ها جستجو نتوانسته باشید به راه حل مشخصی برسید. بعد از اضافه شدن ریلز اینستاگرام تمامی ویدیوهای طولانی به Reels تبدیل شده‌اند و این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است.

ولی به هر حال هنوز یکی از بهترین راه‌های ورود به اکسپلورر اینستاگرام علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام، استفاده از پست‌های ویدیویی چند قسمتی است. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه به شکل مناسبی ویدیوهای طولانی خود را به چند ویدیو 1 دقیقه‌ای تقسیم کرده و سپس در اینستاگرام آپلود کنید. پس با ما همراه باشید.

تبدیل فیلم به پست اینستاگرام

در ابتدا اجازه دهید تاریخچه اینستاگرام را به صورت خلاصه با یکدیگر بررسی کنیم. در ابتدای ظهور اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی فقط می‌توانستیم عکس به همراه یک متن قرار دهیم. بعد از مدتی امکان قرار دادن ویدیوهای 7 ثانیه‌ای به اینستاگرام اضافه شد و شاهد کلیپ‌های کوتاه از کاربران بودیم. در نهایت در آپدیت‌های بعدی ویدیوهای 15 ثانیه‌ای و سپس ویدیوهای 1 دقیقه‌ای به اینستاگرام اضافه شدند و در حال حاضر نیز می‌توانم ویدیوهایی با طول 1 ساعت را در اینستاگرام قرار دهیم.

ممکن است شما با دانلود پست از اینستاگرام قصد داشته باشید که آن را به صورت استوری قرار دهید و در اینجا با محدودیتی رو‌به‌رو خواهید شد.

ولی بهترین راه قرار دادن فیلم در اینستاگرام چیست؟ هنوز بعد از این تعداد به‌روزرسانی، پیج‌های زیادی با اسلایدی کردن ویدیو‌های خود سعی می‌کنند که کاربر را به تعامل بیشتر با پیج خود دعوت کنند و در نهایت سریع‌تر به اکپسلورر وارد شوند. پس اگر بر حسب تجربه این راه را به عنوان بهترین راه تشخیص دهیم، باید یاد بگیریم که چگونه ویدیوهای خود را به چند ویدیو کوچکتر تبدیل کنیم.

نرم افزار گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

برای این کار ما استفاده از نرم افزار Xilisoft Video Cutter 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت، این نرم افزار را به همراه کرک آن پیدا کرده و دانلود کنید.

نرم افزار xilisoft video cutter 2

بعد از نصب نرم افزار به راحتی می‌توانید با روش زیر ویدیو طولانی خود را به چند ویدیو کوتاه‌تر تقسیم کنید.

1- با استفاده از دکمه + ویدیو خود را انتخاب کنید.

استفاده از دکمه + برای اضافه کردن ویدیو

2- با استفاده از دکمه شماره 1 پنجره نرم‌افزار را گسترش داده و با استفاده از دکمه شماره 2 تعداد سگمنت‌ها یا اسلایدهایی که می‌خواهید را افزایش دهید.

گسترش پنجره نرم افزار و اضافه کردن اسلایدها

3- حالا کافیست که برای هر اسلاید مشخص کنید که شروع آن از کجا و پایان آن در کجا باشد. توجه کنید که پایان هر سگمنت در واقع شروع سگمنت بعدی خواهد بود. مثلا در اینجا ما هر اسلاید را 45 ثانیه در نظر گرفتیم. سپس در انتها بر روی دکمه Cut کلیک کنید.

زمانبندی اسلایدها و سپس استفاده از گزینه کات

4- حال کافیست محل ذخیره شدن فایل‌های تکه تکه شده را انتخاب کرده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

انتخاب محل ذخیره سازی و شروع کات کردن

به همین راحتی شما توانستید که یک ویدیو بلند را به تکه‌های کوتاه تقسیم کرده و آن را در اینستاگرام آپلود کنید.

یکی از نقاط قوت نرم افزار Xilisoft Video Cutter 2 این است که از کیفیت ویدیو کم نمی‌کند و اگر بخواهید می‌توانید در زمان کات کردن هم فرمت ویدیو را تغییر دهید.

سخن نهایی

به پایان این آموزش رسیدیم. در انتها این موضوع را نیز به شما بگوییم که با استفاده از سرویس خرید لایک اینستاگرام می‌توانید با ریختن لایک بر روی پست‌های چند قسمتی خود، شانس آن‌ها را برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام افزایش دهید. اگر سوال یا نظری در مورد این مطلب داشتید، حتما از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین می‌توانید از سرویس خرید کامنت اینستاگرام با متن دلخواه ما نیز استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان یک فیلم را به صورت پست در اینستاگرام ارسال کرد؟

بله شما می‌توانید یک فیلم را در قسمت‌های 1 دقیقه‌ای به شکل پست اسلایدی ارسال کنید.

بهترین نرم افزار برای تکه تکه کردن ویدیو بدون افت کیفیت چیست؟

نرم افزار Xilisoft Video Cutter 2 یکی از بهترین نرم افزارهای تریم و تکه تکه کردن ویدیو است.

چگونه یک فیلم طولانی را در اینستاگرام پست کنیم؟

شما می‌توانید ویدیوهایی با طول 1 ساعت را بدون تکه تکه کردن پست کنید ولی در صورتی که بخواهید آن را به صورت قسمت به قسمت و به عنوان یک پست در اینستاگرام قرار دهید، استفاده از Video Cutter را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.2 / 5. تعداد رای: 11

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • بهزاد

    24 شهریور 1401 10:40

    با اومدن ریلز کار خیلی راحت تر شده

  • السا

    30 مهر 1401 13:18

    عالی بود. توی گوشی هم چنتا اپلیکیشن خوب هست برای این کار. خود شیائومی هم چنتا اپلیکیشن نصب شده داره که کار رو راحت می کنه. در کل استفاده از کامپیوتر خیلی راحت تره.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد