کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

اکشن بلاک اینستاگرام چیست؟

اکشن بلاک اینستاگرام چیست

در این نوشته شما می‌خوانید

اکشن بلاک یا بلاک شدن توسط اینستاگرام، احتمالا شما را به خواندن این مطلب وادار کرده است. البته ممکن است که شما جز طرفداران پر و پا قرص سوشال تهران باشید و همه بلاگ‌های ما می‌خوانید. به هر حال در این مطلب می‌خواهیم در مورد یکی از فراگیرترین اتفاقاتی که ممکن است برای اینستاگرام شما بیافتد، صحبت کنیم.

رفع بلاک اینستاگرام احتمالا یکی از متداول ترین مشکلاتی باشد که کاربران ایرانی در اینترنت سرچ می‌کنند و هیچوقت هم جواب دقیقی به این سوال داده نمی‌شود. شاید دلیل این موضوع این باشد که از آن جایی که Action Block شدن اتفاقی دردآور است، می‌خواهیم به سرعت این مشکل را بر طرف کنیم و با حجمی از راه حل‌ها روبه‌رو می‌شویم که اکثرا کاربردی ندارند.

در این مطلب به طور کامل در مورد دلایل بلاک شدن در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد، به شما می‌گوییم چگونه از اکشن بلاک شدن دور بمانید و در انتها راه های رفع بلاک اینستاگرام را به شما خواهیم گفت. همچنین توجه کنید که یکی از روش‌های سئو اینستاگرام نیز ارتباط مستقیمی به رفع اکشن بلاک دارد. پس با ما همراه باشید.

 

بلاک شدن توسط اینستاگرام به چه معنی است؟

اکشن بلاک به این معنی است که شما قوانین مختص اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید و اینستاگرام مجبور شده است که برای مدت نامشخصی اکانت شما را محدود کند. در صورتی که اکانت شما بلاک شده باشد، با پیغامی مانند عکس بالا مواجه خواهید شد و نمی‌توانید پست کسی را لایک کنید، برای افراد کامنت بگذارید و یا پست جدیدی را به پیج خود اضافه کنید. اگر این اتفاق برای پیچ شما افتاده است، شما اکشن بلاک شده‌اید. به صورت کلی در حال حاضر 3 شکل از بلاک شدن وجود دارد.

بلاک شدن موقتی Temporarily Action Block

پیغام اکشن بلاک اینستاگرام

در این حالت پیغامی مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد و برای مدت کوتاهی ( از چند دقیقه تا چند ساعت ) نمی‌توانید کارهایی مانند فالو کردن، لایک کردن یا کامنت گذاشتن را انجام دهید. در این حالت از بلاک شدن، ممکن است فقط 1 یا 2 کار را نتوانید انجام دهید و کارهای دیگر را در نرم افزار اینستاگرام بدون مشکل در دسترس داشته باشید.

پیغام بلاک شدن موقتی Temporarily Action Block

بلاک شدن با زمان مشخص Block With Expiration date

در این حالت برای یک زمان مشخص که معمولا تاریخ آن در پیام قابل مشاهده است، برای مدتی نمی‌توانید هیچ عملی را در اینستاگرام انجام دهید. این اتفاق، سختگیرانه‌ترین جریمه اینستاگرام برای شماست و عملا شما نمی‌توانید با هیچ کاربر دیگری تعامل داشته باشید.

پیغام بلاک شدن با زمان مشخص Block With Expiration date

بلاک شدن دائمی Permanent Action Block

در نهایت اگر بعد از چند بار بلاک شدن توسط اینستاگرام، هنوز سعی داشته باشید که به قوانین این شبکه اجتماعی اهمیت ندهید و به صورت روزانه آن را زیر پا بگذارید، بدون اخطار قبلی اکانت و پیج شما برای همیشه بسته خواهد شد و از فعالیت در اینستاگرام محروم می‌شوید.

پیغام بلاک شدن دائمی Permanent Action Block

دلایل بلاک شدن پیج اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی دنیا، قوانین سختگیرانه ای برای فعالیت در این پلتفرم وضع کرده است که احتمالا بیشتر این قوانین را نمی‌دانید. ولی اگر به هر دلیلی قوانین را زیر پا بگذارید، با هر مقدار فالوور یا پست که داشته باشید، خطر بلاک شدن شما را تهدید می‌کند. در ادامه دلایل مختلف بلاک شدن را به شما خواهیم گفت و از شما می‌خواهیم که حتی اگر تا به حال محدود نشده‌اید، حتما این قوانین را به خاطر بسپارید.

1- نداشتن پست در پیج

اگر علاقه زیادی ندارید که در پیج خود فعالیت کنید یا تا به حال پستی را در پیج خود آپلود نکرده‌اید، الگوریتم اینستاگرام ممکن است به رفتار شما شک کند و شما را یک فالوور فیک تشخیص دهد. در این حال سعی کنید حداقل 3 پست در پیج خود و در بازه‌های زمانی مختلف آپلود کنید تا روبات‌های اینستاگرام متوجه واقعی بودن اکانت شوند.

2- تکمیل نبودن اطلاعات حساب

اگر نام درستی برای اکانت خود انتخاب نکردید یا شماره موبایل خود را ثبت نکردید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. معمولا اکانت های فیک دارای اطلاعاتی نیستند یا اطلاعات وارد شده در آن‌ها بی معنی است.

3- ارسال تعداد زیادی پست

اگر فکر می‌کنید که با افزایش تعداد پست‌های خود در یک روز، می‌توانید وارد اکسپلورر اینستاگرام شوید، پیشنهاد می‌کنم در این مورد تجدید نظر کنید. معمولا اسپمرها و روبات‌ها تعداد پست زیادی را در طول روز ارسال کرده و احتمال بلاک شدن اینگونه حرکات بسیار زیاد است.

4- لایک زیاد

عدد دقیقی در مورد محدوده مجاز لایک وجود ندارد ولی اگر شما در یک ساعت بیش از 350 بار لایک انجام دهید، احتمال اینکه به عنوان روبات شناخته شوید، بسیار زیاد است.

5- فالو و آنفالو کردن

یکی از روش‌هایی که قبلا برای جذب فالوور استفاده می‌شد، فالو و آنفالو کردن اکانت‌های دیگران بود. اگر به تعداد زیاد اینکار را انجام دهید ( حدود 60 فالو و آنفالو در هر ساعت ) احتمالا اکشن بلاک شدن شما وجود دارد.

6- استفاده از روبات ها

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

7- استفاده از فیلترشکن

زمانی که شما از فیلترشکن استفاده می‌کنید، در واقع آی پی شما از ایران به کشور دیگری تغییر پیدا می‌کند. حالا شما خودتان را جای اینستاگرام بگذارید. اگر لحظه ای با آی پی ایران وارد اینستا شده اید و چند دقیقه بعد آی پی شما به آمریکا تغییر پیدا کند، آیا این موضوع مشکوک نیست؟ حتما توجه کنید که استفاده از فیلترشکن را در اینستاگرم محدود کرده و تا جایی که می‌توانید بدون آن وارد اینستا شوید.

8- خرید فالوور از سرورهای روبات

یکی از راه‌های افزایش تعامل، خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام است. اگر شما از سرورهای روبات روسی برای خرید فالوور استفاده کنید، با توجه به ارسال فوری فالوورها ( که اکثر فیک هم هستند! ) با اکشن بلاک مواجه خواهید شد. به همین دلیل است که ما در سوشال تهران سرویس خرید فالوور واقعی را با الگوریتم ارسال تدریجی برای شما فعال می‌کنیم تا احتمال بلاک شدن پیج شما به صفر برسد.

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

حالا که دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام را می‌دانید، می‌خواهیم راه‌های خارج شدن از بلاک اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم.

1- استفاده از اینترنت موبایل

اگر پیغام بلاک موقتی به شما نمایش داده‌ می‌شود، بهتر است یک بار با یک اینترنت دیگر نیز وارد اینستاگرام شوید. با این کار و تغییر آی پی احتمال رفع بلاک وجود دارد.

2- عدم فعالیت برای 1 یا 2 روز

برای 1 الی 2 روز هیچ اقدام تعاملی مانند فالو کردن یا پیام دادن به اشخاص نداشته باشید.

3- اتصال پروفایل به شبکه های اجتماعی دیگر

اگر تا به حال اینستاگرام خود را به واتساپ یا فیسبوک متصل نکردید، این کار را انجام دهید تا اینستاگرام متوجه واقعی شدن پیج شما شود.

4- پاک کردن برنامه‌های افزایش فالوور

همانطور که قبلا گفتیم یکی از دلایل بلاک شدن در اینستا، استفاده از این دسته از روبات‌هاست. پس شاید زمان آن رسیده باشد که با این برنامه‌ها خداحافظی کنید.

5- ورود به اکانت با استفاده از کامپیوتر

بر روی کامپیوتر اینستاگرام را باز کرده و بر روی اکانت خود لاگین کنید. با این کار به اینستاگرام می‌فهمانید که شما یک فرد واقعی هستید و می‌خواهید با اکانت خود بر روی یک دیوایس دیگر کار کنید.

6- ارسال Report

اگر مطمئن هستید که هیچ خطایی از شما سرنزده است و تمامی اقدامات بالا را نیز انجام دادید و مشکل برطرف نشد، وقت آن فرا رسیده تا مشکل خود را با پشتیبانی اینستاگرام در میان بگذارید. برای این کار وارد Settings شده و سپس به بخش Help بروید و در نهایت بر روی Report a Problem کلیک کنید و مشکل خود را بنویسید.

7- تغییر پسوورد اکانت

آخرین کاری که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، تغییر پسوورد اکانت است. معمول اکانت‌های فیک، هیچوقت بعد از ساخت اکانت، رمز عبور خود را عوض نمی‌کنند و با این کار می‌توانید انسان بودن خود را به اینستاگرام اثبات کنید.

گذاشتن کامنت انگلیسی برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام

رفع بلاکی اکانت اینستاگرام با استفاده از کامنت انگلیسی

یکی از روش‌های رفع اکشن بلاک که به کرات در سایت‌های مختلف گفته می‌شود این است که به شما می‌گویند از فالوورهای خود بخواهید که برای شما کامنت انگلیسی قرار دهند. این راه حل به هیچ عنوان کاربردی ندارد و باعث رفع بلاکی اکانت شما نخواهد شد.

اتفاقا انجام این کار و دریافت کامنت‌ با تعداد زیاد و در یک بازه کم، ممکن است با فعالیت روبات‌ها اشتباه گرفته شود و در نهایت نه تنها مشکل شما را بر طرف نکند و بلکه باعث حذف شدن دائمی اکانت شما شود. از همین رو است که سرویس خرید کامنت اینستاگرام سوشال تهران به صورت هوشمند، کامنت‌هایی با اشکال، شمایل و جملات متفاوت با معنی برای شما ارسال می‌کند و موجب بلاک شدن اکانت شما نمی‌شود.

توجه کنید یکی از دلایل گفتن اینکه کامنت انگلیسی باعث رفع بلاک می‌شود، این بوده است که معمولا بعد از چند روز اکانت شما از بلاک در می‌آید و خیلی از کاربران فکر می‌کردند که این اتفاق به دلیل استفاده از کامنت انگلیسی بوده است، در صورتی که اکشن بلاک دریافتی آن‌ها موقتی بوده و بعد از گذشت آن مدت زمان، بر طرف شده است.

پس اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم، متن برای رفع اکشن بلاک وجود ندارد.

بلاک شدن اینستا به خاطر فیلترشکن

با توجه به فیلتر شدن اینستاگرام، شما مجبور هستید که برای وارد شدن به اینستا از فیلتر شکن استفاده کنید.

فیلترشکن‌ها Ip یا آدرس مجازی اینترنت شما را به یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی تغییر داده و با این روش می‌توانید مجددا وارد اینستاگرام شوید. اگر کمی به این مساله با دقت بیشتری نگاه کنیم، هر بار که شما از فیلتر شکن استفاده می‌کنید، IP یک کشور متفاوت را گرفته و اینستاگرام این طور می‌بیند که شما هر بار از یک کشور متفاوت بر روی اکانت خود لاگین می‌کنید.

همانطور که احتمالا حدس زدی، این کار بسیار مشکوک و حرکتی روبات گونه است و اینستاگرام ممکن است که شما را بلاک کند.

به صورت کلی دو راه حل برای دور زدن بلاک شدن اینستا به خاطر فیلترشکن وجود دارد:

  • راه اول این است که از فیلترشکن‌ها با IP ثابت استفاده کنید که همیشه شما را از یک کشور یکسان وارد اینستاگرام کند.
  • راه دوم این است که دسترسی اینستاگرام را به لوکیشن خود از طریق تنظیمات گوشی ببندید.

هر دو این روش‌ها تست شده هستند و بسته به امکاناتی که در اختیار دارید، می‌توانید از یکی از آن‌ها استفاده کنید.

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم به تمامی سوالات شما پیرامون رفع اکشن بلاک اینستاگرام و خارج شدن از بلاک اینستاگرام پاسخ داده باشیم. ولی اگر هنوز سوالی دارید، در قسمت نظرات از ما بپرسید و سعی می کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

به عنوان نکته آخر توجه داشته باشید که ایمیل به اینستاگرام برای رفع بلاک امکان پذیر نیست و شرکت متا به هیچ کدام از ایمیل‌ها جواب نخواهد داد. کافیست از طریق روش‌های گفته شده نسبت به رفع بلاک اقدام کنید.

سوالات متداول

اکشن بلاک شدن یعنی چه؟

اکشن بلاک یا بلاک اینستاگرام به این معنی است که شما نمی توانید برای پیج های دیگر لایک و کامنت بگذارید و تا مدتی کسی را فالو کنید.

اکشن بلاک اینستا به چند شکل رخ می دهد؟

به 3 شکل. در معمولی ترین حالت فقط برای چند دقیقه اکشن بلاک می شوید و در بدترین حالت پیج شما به طور کامل حذف خواهد شد.

متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام واقعیت دارد؟

به هیچ وجه. قرار دادن کامنت انگلیسی تاثیری در خارج شدن از اکشن بلاک ندارد.

اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه می‌شود؟

با توجه به اینکه هر بار استفاده از فیلتر شکن، لوکیشن شما را به یک کشور متفاوت عوض می‌کند، احتمال بلاک شدن شما بسیار بالا خواهد رفت.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.2 / 5. تعداد رای: 38

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

5دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • علیرضا

    29 مرداد 1401 11:08

    یه سوالی دارم. الان که بیشتر اوقات مجبوریم با فیلتر شکن وارد اینستاگرام بشیم، آیا خطر اکشن بلاک بیشتر میشه؟

    • ادمین

      29 مرداد 1401 11:50

      سلام وقتتون بخیر. بله این احتمال وجود داره. سعی کنید از فیلترشکن های با آی پی ثابت استفاده کنین.

  • پریست

    14 شهریور 1401 11:04

    من از تغییر پسوورد که گفته بودین استفاده کردم و مشکلم برطرف شد. خیلی ممنون

  • محمد

    24 شهریور 1401 10:41

    این چند هفته اخیر همه اش دارم با فیلتر شکن میرم تو اینستا، خدا رو شکر مشکلی پیش نیومده

  • اشکان

    30 مهر 1401 13:20

    لامصب انقدر این چند روزه اکشن بلاک شدم که از دستم در رفته تعدادش. به خاطر همین فیلترشکن زدن هست فکر کنم.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد