کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

آنلاین بودن اینستاگرام، یکی از دغدغه‌هایی است که کاربران زیادی دارند و می‌خواهند چراغ سبزی که در کنار عکس پروفایل نمایش داده می‌شود را برای کاربران دیگر مخفی کنند.

همانطور که می‌دانید به محض اینکه شما اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز می‌کنید، چراغ سبز شما در کنار تصویر پروفایل روشن شده و نشان دهنده این است که شما آنلاین شدید و احتمالا با حجم زیادی از پیام‌ها یا دایرکت‌ها روبه‌رو شوید. در این شرایط به عنوان یک فروشگاه اینستاگرامی اگر با خرید فالوور اینستاگرام سعی کرده باشید که فالوورهای فعال و واقعی خود را افزایش دهید، احتمالا با حجم سوالات زیادی از کاربران رو‌به‌رو خواهید شد.

قبلا در مطلب کوییک ریپلای اینستاگرام به شما دادیم که چگونه تعداد بالای دایرکت‌های خود را مدیریت کنید ولی اگر بخواهید آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کنید، با سوشال تهران در ادامه این مطلب همراه باشید.

چگونه انلاین بودن اینستا را فعال کنیم؟

کاری که قرار است در این آموزش به شما یاد دهیم، دقیقا بر عکس این مورد است ولی توجه کنید که شما در هر موقعی می‌توانید تنظیمات خود را به حالت عادی برگردانید و مجددا چراغ سبز را در کنار پروفایل خود روشن کنید.

توجه کنید که لست سین Last Seen شما در این شرایط به Recently یا اخیرا تغییر خواهد کرد و شما می‌توانید با استفاده از این حالت به صورت مخفیانه در اینستاگرام گشت و گذار کنید.

برای اینکه حضور خود را در اینستاگرام مخفی کنید، به این شیوه عمل کنید:

1- وارد پروفایل خود شده و بر روی علامت 3 خط کلیک کرده و سپس Settings را انتخاب کنید.

کلیک کردن بر روی ستینگز

2- وارد بخش Privacy شوید.

ورود به بخش privacy

3- وارد بخش Activity Status شوید.

ورود به بخش activity status

4- گزینه Show Activity Status را خاموش نمایید.

خاموش کردن last activity status

این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که آخرین فعالیت‌ها را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و هر کسی که مستقیماً در اینستاگرام پیام می‌دهید، ببندید. هنگامی که گزینه وضعیت آنلاین غیرفعال است، نمی توانید فعالیت سایر حساب ها را نظارت کنید. همچنین وضعیت آنلاین شما به دیگران نشان داده نخواهد شد. در واقع، خاموش کردن این گزینه راهی برای ممنوعیت آنلاین بودن در اینستاگرام است و دیگران متوجه نمی شوند که شما در اینستاگرام چه زمانی فعال هستید.

چگونه وضعیت آنلاین در اینستاگرام را از دیگران پنهان کنیم؟

در آموزش قبلی، ما یک ممنوعیت در اینستاگرام برای همه اجرا کردیم. یعنی هیچ کسی نمی‌تواند وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده کند. اکنون ممکن است بخواهیم وضعیت آنلاین خود را در اینستا فقط از افراد خاصی مخفی کنیم. برای این کار لازم است که عملکرد اکانت محدود اینستاگرام را برای او فعال کنید.

در این روش ما فرد یا افراد مورد نظر را Restrict خواهیم کرد.

در این حالت کافیست آموزش زیر را دنبال کنید.

1- از طریق بخش Direct یا Search نام کاربر مورد نظر خود را جستجو کرده و وارد پروفایل شخص مورد نظر شوید.

2- سپس بر روی 3 نقطه از بالای صفحه کلیک کرده و روی گزینه Restrict کلیک کنید.

انتخاب گزینه restrict

در این حالت فرد یا افرادی که توسط شما Restrict شده باشند، نمی‌توانند زمان آنلاین بودن شما را مشاهده کنند.

سخن نهایی

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از تنظیماتی که در اینستاگرام وجود دارد، آنلاین بودن خود را از دیگران مخفی کنید ولی به این موضوع توجه داشته باشید که شما نیز در این حالت نمی‌توانید متوجه شوید که آن‌ها آنلاین هستند یا خیر.

به شما پیشنهاد می‌کنیم از سرویس‌های دیگر سوشال تهران مانند خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام نیز دیدن فرمایید.

سوالات متداول

چگونه وضعیت آنلاین را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

وضعیت آنلاین در اینستاگرام را می توان با غیرفعال کردن «نمایش وضعیت فعالیت» در تنظیمات > حریم خصوصی > وضعیت فعالیت برای همه کاربران پنهان کرد.

چگونه چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم؟

چراغ سبز برای دایرکت اینستاگرام به این معنی است که شما در اینستاگرام آنلاین هستید. حال اگر بخواهیم چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم باید مراحلی را که در پاسخ سوال قبل گفتیم انجام دهیم.

چگونه آخرین بازدید اینستاگرام را ببینم؟

برای دیدن آخرین بازدید اینستاگرام باید گزینه “نمایش وضعیت فعال” را فعال کنیم.

چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است؟

اگر در صفحه دایرکت اینستاگرام روی عکس پروفایل خود چراغ سبز مشاهده کردید، به این معنی است که کاربر مورد نظر آنلاین است.

نشانه آنلاین بودن در اینستاگرام چیست؟

اگر گزینه Show Active Status برای حساب کاربری و فالوورهای شما فعال باشد، با ورود به اپلیکیشن اینستاگرام وضعیت آنلاین بودن شما برای دیگران نمایش داده می شود. همچنین می توانید ببینید چه کسی آنلاین است.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد