کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

حالت Remembering اینستاگرام چیست؟

حالت یادبود اینستاگرام remembering

در این نوشته شما می‌خوانید

حالت یادبود اینستاگرام یا Remembering به حالتی گفته می‌شود که اینستاگرام اکانت یک شخص که به تازگی فوت شده را با علامت Remembering نشان داده و به تمام کاربران نشان می‌دهد که این شخص فوت شده است.

در این حالت، حتی اگر پسوورد اکانت را داشته باشید، امکان وارد شدن به اکانت را ندارید و نمی‌توانید تغییری در پست‌ها بدهید.

در این مطلب می‌خواهیم در مورد حالت یادبود صحبت کنیم، به شما خواهیم گفت که در این حالت دقیقا چه اتفاقی می‌افتد، به شما یاد خواهیم داد که چگونه فوت افراد را به اینستاگرام گزارش دهید و در نهایت راه‌های برگرداندن حالت Remembering را به شما آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

حالت ریممبرینگ اینستاگرام

فوت افراد همیشه تاثیر شگرفی بر روی بازماندگان می‌گذارد. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که شماره شخصی فوت شده را بر روی گوشی خود ذخیره کرده باشید و بعد از مدتی از آن شخص پیام یا تماسی را دریافت کنید. شوکه شدن اولین اتفاقی است که برای شما می‌افتد و بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوید که شماره آن شخص در دست شخص دیگری است.

در شبکه‌های اجتماعی روزانه با اکانت‌ها و پیج‌های بسیار زیادی برخورد می‌کنیم که برای مدت زیادی فعالیت نداشتند و خبری از آن‌ها نیست. چه شما وارد پیجی با میلیون‌ها فالوور شوید که با خرید فالوور اینستاگرام، تعداد فالوور خود را افزایش داده‌اند و چه شما خود فالوور آن پیج باشید، هیچ راهی ندارید که بفهمید چه بر سر ادمین پیج آمده است.

در اینجا بود که اینستاگرام به عنوان تنها شبکه اجتماعی وارد کار شد و این مشکل را با اضافه کردن یک تگ بسیار ساده با نام Remembering حل کرد. در این حالت اینستاگرام به شما می‌گوید که شخصی که ادمین این پیج بوده فوت کرده و از دنیا رفته است.

آموزش درخواست Remembering اینستا

حال ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که اینستاگرام چگونه متوجه فوت یک شخص می‌شود. برای این منظور اینستاگرام یک فرم بسیار ساده را طراحی کرده است که شما می‌توانید با پر کردن آن و تکمیل مدارک، فوت فرد مورد نظر را به اینستا گزارش دهید.

برای این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید:

1- برای تکمیل فرم یادبود اینستاگرام کافیست وارد صفحه فرم Remembering شوید.

2- حال باید تمامی اطلاعات مربوط به فرد فوت شده را با دقت پر کنید. نام، نام خانوادگی، تاریخ دقیق فوت و یوزرنیم شخص مورد نظر در این مرحله مورد نیاز است.

3- حال شما نیازمند این هستید که به اینستاگرام اثبات کنید که فرد مورد نظر فوت کرده است. در اینجا شما می‌توانید از طریق مدارک فوتی یا اخبار رسانه‌ها یا آگهی ترحیم استفاده کنید.

4- بعد از تکمیل فرم، باید صبر کنید تا اطلاعات ارسالی توسط پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود و در صورت تایید شدن آن به شما اطلاع داده خواهد شد.

سوالی که بعضی از کاربران از ما می‌پرسند این است که این کار چه مقدار زمان می‌برد؟

در جواب باید گفت که هیچ مقدار زمان مشخصی برای گرفتن پاسخ از اینستاگرام وجود ندارد و شما باید صبر کنید. فقط توجه داشته باشید که مهم نیست که پیج شخص فوت شده عمومی باشد یا حتی تعداد فالوور آن به میلیون‌ها نفر برسد. در هر صورت وقتی که پیج به حالت Remembering در بیاید، هیچ کسی نمی‌تواند با آن پیج کار کند.

بسیاری از پیج‌های شخصی برای افزایش لایک‌های خود با خرید لایک اینستاگرام، تعداد لایک‌های پست خود را افزایش می‌دهند. از آنجایی که این لایک‌ها اکثرا توسط افراد واقعی قرار داده می‌شود، شما متوجه می‌شوید که هیچکدام از لایک‌ها توسط فردی که پیجش در حالت Remembering قرار دارد، زده نشده است. پس تاکید می‌کنیم که در صورت اضافه شدن تگ رممبرینگ به پیج، شما هیچ کاری توسط آن پیج نمی‌توانید انجام دهید.

چه اتفاقی برای پیجی که وارد حالت Remembering شده است، می‌افتد؟

پیج‌هایی که وارد حالت Remembering می‌شود، با پیج‌های معمولی متفاوت است و بیشتر امکانات آن یا قفل شده و یا محدود می‌شوند. از جمله اتفاقاتی که برای این پیج‌ها می‌افتد می‌توان به:

  • هیچ شخصی حتی با داشتن یوزرنیم و پسوورد اکانت نمی‌تواند وارد آن شود.
  • کلمه Remembering به صفحه اصلی پیج اضافه می‌شود.
  • همچنان می‌توان پست‌های قبلی پیج را مشاهده کرد.
  • پست‌های اکانت به اکسپلورر اینستاگرام وارد نمی‌شوند.
  • امکان تغییر هیچ کدام از تنظیمات پیج را نخواهیم داشت.
  • امکان انتقال فالوور پیج اینستاگرام فرد فوت شده وجود ندارد.
  • نمی‌توان کامنت‌هایی که قبلا در پیج قرار داده شده را تغییر داد یا پاک کرد.
  • اگر وی در یک گروه اینستاگرامی عضو باشد، وی از گروه به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد.

بازگرداندن پیج از حالت ریممبرینگ با استفاده از فرم

اگر پیجمان به اشتباه به حالت Remembering در آمد، چه کنیم؟

از آنجایی که این سیستم به صورت کاملا دستی و با گزارش کاربران کار می‌کند، ممکن است به صورت سهوی یا عمدی پیج شما گزارش شده و به حالت Remembering در بیاید. در این حالت چه کاری باید کنیم؟

چند سال قبل یکی از شاخ‌های اینستاگرام با حدود 3 میلیون فالوور با همین مشکل مواجه شد و پیجش از دسترس خارج شد. این موارد در قبال اکانت‌های ایرانی به دلیل عدم داشتن دفتر رسمی شرکت متا در ایران، به کرات پیش می‌آید، پس باید برای چنین اتفاقی خود را آماده کنیم.

برای اینکار دقیقا مشابه با حالت درخواست یادبود اینستاگرام برای پیج فرد فوت شده، باید یک درخواست به شیوه زیر برای اینستاگرام ارسال کنید.

1- وارد فرم درخواست برگشتن Remembering شوید.

2- فرم را پر کرده و اطلاعات را با دقت یادداشت کنید.

3- منتظر تماس یا ایمیل از پشتیبانی اینستاگرام باشید. در این حالت معمولا یا مدارک بیشتری از شما درخواست می‌شود و یا اینکه از شما می‌خواهند یک عکس با یک کد نوشته شده بر روی کاغذ را برای آن‌ها ارسال کنید.

4- معمولا بعد از چند روز مشکل برطرف می‌شود ولی به هر حال در صورت حل نشدن مشکل، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و یا از طریق صفحه اصلی سایت سوشال تهران، درخواست خود را برای حل مشکل ارسال کنید.

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم که توضیحات کاملی در مورد حالت یادبود اینستاگرام به شما داده باشیم. توجه کنید که شما امکان خرید هیچ گونه سرویسی بر روی پیج‌هایی که به حالت Remembering در آمده‌اند را ندارید ولی می‌توانید با استفاده از خرید کامنت اینستاگرام، کامنت‌های تسلیت از طرف افراد واقعی برای پیج مورد نظر ثبت کنید.

به هر حال هر سوالی که در این مورد داشتید، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید و سعی می‌کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد رای: 22

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • آزاده

    30 مهر 1401 13:09

    اون کسی که داخل مطلب گفتین پیجش رفته روی حالت یادبود، اسمش ندا یاسی هست. چقدر هم آدم چندشیه.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد