کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

انتقال فالوور به پیج دیگر اینستاگرام

انتقال فالوور اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

انتقال فالوور پیج اینستاگرام، یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که کاربران در مورد آن از ما می‌پرسند. به دلایل مختلفی ممکن است شما تصمیم بگیرید که فالوورهای پیج خود را به پیج‌های دیگرتان انتقال دهید. ممکن است که شما با استفاده سرویس خرید فالوور اینستاگرام، تعداد فالوورهای پیج فروشگاهی خود را افزایش داده باشید و حالا تصمیم گرفته باشید که آن‌ها را به یک پیج دیگر انتقال دهید.

در این مطلب در مورد انتقال فالوور از پیج، دلایل انتقال فالوور اکانت اینستاگرام و نحوه این انتقال صحبت کردیم. پس با ما همراه باشید.

لیست مطالب

چرا باید فالوور خود را به پیج دیگری انتقال دهیم؟

در طول زمان و کار کردن بر روی پیح اینستاگرام، با خرید یا افزایش فالوور اینستاگرام، معمولا به نقطه‌ای می‌رسیم که تصمیم می‌گیریم که فالوورهای خود را به پیج دیگری انتقال داده و کار خود را از سر بگیریم. در مورد دلایل این کار در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد ولی آیا امکان انتقال فالوور به پیج‌های دیگر وجود دارد؟ آیا اینستاگرام امکانی را در سایت قرار داده است که ما بتوانیم این کار را انجام دهیم؟

فرض کنید که ما زمان زیادی را برای تولید محتوا صرف کرده باشیم و با خرید لایک اینستاگرام توانسته‌ایم که تعداد لایک‌های خود را به صورت دائمی افزایش دهیم. چرا باید فالوور خود را انتقال دهیم؟

دلایل انتقال فالوور اینستاگرام

از جمله دلایلی که ممکن است شما را مجاب کند که فالوورهای خود را به پیج‌های دیگر منتقل کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تغییر سبک محتوایی و تولید محتوای جدید
  • تغییر شغل و فروشگاه اینستاگرام
  • فروش فالوور اینستاگرام به پیج‌های دیگر
  • زدن یک پیج جدید کاری
  • خلاص شدن از دست فالوورهای روح

این 5 دلیل بزرگترین دلایلی است که شما می‌خواهید فالوورهای خود را منتقل کنید.

انتقال فالوور پیج اینستاگرام کاری

نحوه انتقال فالوور اکانت اینستاگرام به پیج دیگر

متاسفانه از اواسط سال 2018 و بعد از به روز رسانی اینستاگرام، هیچ راه مستقیمی برای انتقال فالوور وجود ندارد و شما نمی‌توانید با استفاده از Import یا Export کردن فالوورها، اقدام به جابه‌جایی آن‌ها کنید. اما باز هم راه‌های میانبر یا مخفی وجود دارد که این اجازه را به شما می‌دهد و ما در سوشال تهران می‌خواهیم این روش‌ها را به شما آموزش دهیم.

قبلا شما می‌توانستید که با گرفتن خروجی از اکانت‌های فالوور خود، به راحتی آن‌ها را به اکانت‌های دیگر منتقل کنید، ولی اینستاگرام به دلایل مختلفی جلوی این کار را گرفت. زیرا به نظر اینستاگرام، این کار مانند خرید و فروش فالوور محسوب می‌شد و اینستاگرام نمی‌خواست به کسی اجازه دهد که بتواند فالوورهای خود را به پیج‌های مختلف ببرد.

در حال حاضر 2 روش بسیار مهم و آسان برای انتقال فالوور اینستاگرام وجود دارد.

راه اول: تغییر نام کاربری

اولین راهکاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، این است که یوزرنیم یا نام کاربری خود را تغییر دهید. فرض کنید که شما تا به حال یک پیج فروشگاهی فروش کفش داشتید و حال می‌خواهید در آن پوشاک بچه بفروشید. بهترین راه برای اینکه از فالوورهای خریداری شده خود برای فروشگاه جدید خود استفاده کنید، این است که نام کاربری خود را تغییر دهید.

قبلا در مطلب روش سئو اینستاگرام به طور کامل در مورد انتخاب نام کاربری مناسب توضیح داده بودیم و پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را قبل از تغییر نام کاربری مطالعه کنید.

با تغییر کردن یوزرنیم، کاربرانی که در پیج شما هستند متوجه تغییرات نشده و پس از تغییر پروفایل پیکچر خود، باید این موضوع را به اطلاع مخاطبین برسانید که فروشگاه تغییر کرده است. البته اگر این اطلاع رسانی نیز انجام نشود، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد ولی ممکن است که بعضی از کاربران به دلایل مختلفی شما را آنفالو کرده و که طبیعی است.

اینستاگرام هیچگونه محدودیتی برای تعداد دفعات تغییر یوزنیم ندارد و شما در هر زمانی می‌توانید این کار را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که بعد از تغییر یوزرنیم، اگر قبلا تبلیغی را در پیج دیگری رفته باشید یا اکانت شما به صورت دستی منشن شده باشد، ممکن است بعضی از این منشن‌ها یا تگ‌ها حذف شوند. البته این موضوع در آپدیت‌های اخیر اینستاگرام برطرف شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

برای تغییر یوزرنیم خود می‌توانید از روش زیر استفاده کنید.

  • برای این منظور وارد حساب کاربری مورد نظرتان در اینستاگرام شوید.
  • سپس وارد قسمت پروفایل که در پایین و با یک شکل آدمک به نمایش درآمده است شوید.
  • حال از این قسمت روی گزینه ی Edit Profile کلیک کرده و وارد آن شوید.
  • از میان گزینه های به نمایش درآمده روی گزینه ی Username بروید.
  • سپس نام کاربری جایگزین خود را وارد کنید.
  • در انتها هم بر روی Done کلیک کرده و تمام، به همین راحتی شما نام کاربری حساب خود را تغییر دادید.

راه دوم: تبلیغ پیج جدید

راه دومی که می‌توانید انجام دهید، تبلیغ کردن پیج جدید در پیج قدیمی‌تان است. به این صورت که به صورت مداوم و برای مدتی باید در استوری‌ها، پست‌ها یا ویدیوهای خود از کاربر بخواهید که پیج جدید شما را فالو کنند.

تاثیر این روش نسبت به تبلیغ در پیج‌های دیگران، بسیار بیشتر است. زیرا شما برای فالوورهای تبلیغ می‌کنید که هم شما را می‌شناسند و هم می‌دانند که شما چه خدماتی را ارایه داده‌اید. در واقع شما با استفاده از اعتمادی که آن‌ها به شما دارند، می‌توانید مهمترین و با ارزش ترین فالوورهای خود را به پیج‌ جدیدتان منتقل کنید. این فالوورها از ارزش بالایی برخوردارند زیرا:

  • شما را می‌شناسند.
  • از خدمات شما استفاده کرده‌اند.
  • از شما رضایت بسیار زیادی دارند.
  • احتمال اینکه مجدد به سرویس‌های شما نیاز داشته باشند، بسیار زیاد است.

برای اینکه افراد بیشتری را ترغیب کنید که اکانت جدید شما را فالو کنند، می‌توانید با خرید کامنت اینستاگرام با متن دلخواه، کامنت‌هایی با مضمون فالو کردن پیج جدید گذاشته و احتمال دنبال شدن شما بسیار بیشتر خواهد شد.

افزایش فالوور اینستاگرام با انتقال آن

آیا امکان انتقال فالوورهای افراد فوت شده وجود دارد؟

سوال دیگری که بسیار از ما پرسیده می‌شود، آیا می‌توانیم فالوورهای پیج شخصی که به تازگی مرده‌ است را منتقل کنیم؟ در جواب باید گفت با توجه به سیاست‌های سختگیرانه اینستاگرام، در صورتی که یک پیج به حالت Remembering اینستاگرام در بیاید، در واقع اینستاگرام متوجه شده است که آن فرد فوت شده و به هیچ روشی نمی‌توان فالوورهای آن را منتقل کرد.

در این حالت شما تنها در صورتی می‌توانید از 2 روش بالا برای انتقال فالوورها استفاده کنید که دسترسی کامل به آن پیج داشته باشید.

سخن نهایی

امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم که در مورد تمامی ابعاد انتقال فالوور اینستاگرام حرف بزنیم. بردن فالوور اینستاگرام به پیج‌های دیگر همیشه کاری مثبت و آسان به نظر می‌آید ولی باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که شما در صورتی می‌توانید که این کار را به درستی انجام دهید که از روش آن مطلع باشید.

هر سوالی که در مورد این مطلب دارید، در بخش نظرات از ما بپرسید و سعی می‌کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

همچنین می‌توانید از سرویس خرید کامنت اینستاگرام با متن دلخواه ما نیز استفاده کنید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 3.3 / 5. تعداد رای: 8

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • پدرام

    30 مهر 1401 13:11

    من یه پیج داشتم با حدود 20k فالوور. یه مقداری از فالوورهاش هم از خود شما خریدم. الان یه روزه که اکشن بلاک شدن و هیچ کاری نمی تونم انجام بدم. چه کار کنم؟
    توی متن هم که نوشتین نمیشه فالوورهاش رو به پیج دیگه انتقال بدم. واقعا خیلی اوضاع بدی شده.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد