کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

از کجا بفهمیم چند اکانت اینستاگرام داریم؟

پیدا کردن تعداد اکانت اینستاگرام فعال

در این نوشته شما می‌خوانید

شبکه اجتماعی اینستاگرام با ضریب نفوذ بالایی که در بین مردم پیدا کرده است، باعث شده که هر نفر در دنیا که به کامپیوتر دسترسی دارد، حداقل یک اکانت در اینستاگرام داشته باشد.

قبل از فیلتر شدن فیسبوک، در صورتی که کسی اکانتی در فیس بوک نداشت، تعجب می‌کردیم. امروزه هم اگر کسی اکانتی در اینستاگرام نداشته باشد، احتمالا موضوع بسیار عجیب باشد.

افراد زیادی هستند که چند اکانت در اینستاگرام به نام خود باز کرده‌اند. یک اکانت کاری برای مغازه یا کسب و کارشان، یک اکانت شخصی که به همه آن را پیشنهاد می‌کند، یک اکانت خصوصی که کسی از آن خبر ندارد و در نهایت چند اکانت که قبلا ساخته و در حال حاضر آن‌ها را فراموش کرده است.

سوالی که کاربران از ما می‌پرسند این است که:

  • از کجا بفهمیم چند اکانت اینستاگرام داریم؟
  • چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟
  • تعداد اکانت‌ های فعال اینستاگرام من چقدر است؟
  • از کجا بفهمیم یک شماره چند اکانت اینستا دارد؟

در این مطلب می‌خواهیم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. پس با سوشال تهران همراه باشید.

تمام اکانت‌ های اینستاگرام رو چگونه پیدا کنیم؟

قبل از هر چیز بهتر است با هم بررسی کنیم که چگونه می‌توان در اینستاگرام عضو شد. هر شخص می‌تواند با استفاده از ایمیل یا شماره تلفنی که در اختیار دارد، یک اکانت اینستاگرام را به راحتی برای خود بسازد. البته شما نمی‌توانید به صورت نامحدود اکانت اینستاگرام را با یک شماره تلفن یا ایمیل بسازید.

اینستاگرام رسما اعلام کرده است که به ازای هر شماره تلفن یا ایمیل حداکثر اجازه ساخت 5 اکانت اینستاگرام به شما داده می‌شود.

پس شما می‌توانید این انتظار را داشته باشید که بر روی هر ایمیل یا شماره موبایل شما، حداکثر 5 اکانت وجود داشته باشد. البته ممکن است که شما بعد از ساختن اکانت اینستاگرام، شماره تلفن یا ایمیل آن را تغییر دهید ولی به هر حال چیزی که مهم است، این است که شما با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن می‌توانید تعداد اکانت‌های خود را جستجو کنید. در واقع در اینجا ما قصد داریم با مهندسی معکوس از خود اینستاگرام کمک بگیریم که اکانت‌های ما را به خودمان نشان دهد.

توجه کنید شناسایی اکانت‌های فعال در اینستاگرام در زمان خرید فالوور اینستاگرام بسیار مهم است. زیرا ممکن است شما تصمیم به خرید فالوور گرفته باشید و بتوانید خرید را برای پیجی با تعداد فالوور بیشتر برای بیزینس خود انجام دهید و لازم نباشد که این کار را بر روی یک اکان کاملا جدید انجام دهید.

روش پیدا کردن اکانت های اینستاگرام ساخته شده

به طور کلی 3 روش وجود دارد که می‌توانید از آن برای اینکه بفهمید چند اکانت اینستاگرام دارید، استفاده کنید.

1- کمک گرفتن از اینستاگرام

2- جستجو در ایمیل ها و پیامک های ثبت نام

3- لاگین کردن در تمامی حساب‌های خود

راه اول پیدا کردن اکانت‌های اینستاگرام؛ کمک گرفتن از اینستا

بهترین راه پیدا کردن تمامی اکانت‌های اینستاگرام، کمک گرفتن از خود اپلیکیشن اینستاگرام است. در این حالت شما با لاگین کردن بر روی ایمیل یا شماره موبایل خود سعی می‌کنید از خود اینستا کمک بگیرید تا تمامی اکانت‌های شما را لیست کرده و به شما نشان دهد.

در واقع با استفاده از این راه می‌توانید بفهمید که یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد.

روش کار بسیار ساده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این روش بر روی یک اینستاگرامی که به تازگی نصب شده استفاده کنید. اگر به هر دلیلی این کار مقدور نیست، از راه زیر استفاده کنید.

1- در بخش پروفایل روی آی اسم خود بزنید و سپس در منوی باز شده گزینه Add Account را انتخاب کنید.

2- حال بر روی گزینه Log Into Existing Account کلیک کرده و وارد صفحه لاگین اینستاگرام شوید.

همه چیز آماده است برای اینکه بفهمیم چند اکانت در اینستاگرام داریم. با دقت مراحل زیر را دنبال کنید.

1- در صفحه لاگین بر روی گزینه آبی رنگ Get Help Logging in کلیک کنید.

چند-تا-اکانت-اینستا-دارم

2- شما می‌توانید به 3 روش وارد اکانتی شوید که مشکلی در وارد شدن به آن دارید. برای آنکه بفهمید که با شماره موبایل خود چند اکانت در اینستا درست کردید، کافیست شماره موبایل خود را در باکس مربوطه وارد کنید و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید.

پیدا-کردن-تعداد-اکانت-های-اینستاگرام-با-یک-شماره-یا-یک-ایمیل

3- حال برای شماره موبایل یادداشت شده، یک کد 6 رقمی اس ام اس می‌شود. ممکن است به دلیل شلوغی خط این کد با کمی تاخیر به دست شما برسد. در صورتی که بعد از گذشت زمان، کد به دست شما نرسید، کافیست بر روی دکمه Send Again کلیک کنید تا یک کد جدید برای شما ارسال شود. به هر حال بعد از دریافت کد، آن را وارد کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

چگونه-بفهمیم-با-شماره-ما-چند-اکانت-اینستا-داریم-از-طریق-get-help-اینستاگرام

4- در این قسمت تمامی اکانت‌های شما که با این شماره درست کردید به شما نمایش داده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید هر کدام از اکانت‌ها را انتخاب کرده و یا وارد هر 4 اکانت شوید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید بعد از وارد شدن به اکانت نسبت به پاک کردن اکانت اینستاگرام مورد نظر اقدام کنید.

چند-تا-اکانت-اینستا-دارم-لیست-تمام-اکانت-های-اینستاگرام-من

به همین راحتی شما فهمیدید که با شماره موبایل خود چند اکانت اینستاگرام دارید.

از کجا بفهمیم یک شماره چند اکانت اینستا دارد؟

همانطور که متوجه شدید، برای دانستن تعداد اکانت‌های اینستاگرام فعال نیاز است که هویت خود را به اینستاگرام اثبات کنید. پس شما نمی‌توانید بفهمید که یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟

در این حالت چه راهی پیش روی شماست.

شما برای اینکه متوجه شوید که شخصی چند اکانت اینستاگرام فعال دارد، کافیست به گوشی و شماره موبایل آن شخص دسترسی داشته باشید و کد ارسال شده به آن را بخوانید.

اگر این کار برای شما مقدور نیست، راه‌های دوم و سوم ممکن است مشکل شما را برطرف کند.

راه دوم پیدا کردن اکانت‌های اینستاگرام؛ جستجو در ایمیل ها و پیامک های ثبت نام

هر بار که یک اکانت اینستاگرام برای شما ساخته می‌شود، یک پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. اگر شما در طول زمان نیز نسبت به تغییر اطلاعات هویتی خود اقدام کنید، این پیام‌ها برای شما ارسال خواهند شد.

برای اینکه متوجه شوید که با شماره موبایل خود تا به حال چند اکانت اینستاگرام ساختید، کافیست وارد بخش پیامک‌های خود شده و کلمه Instagram را جستجو کنید. در این حالت اگر شما پیامی را قبلا از اینستاگرام دریافت کرده باشید، در این قسمت اسم اکانتی که می‌خواستید آن را تایید کنید، مشاهده می‌کنید.

نمونه-اس-ام-اس-تایید-ثبت-نام-اینستا-که-از-طریق-آن-میتوان-اکانت-اینستاگرام-را-پیدا-کرد

برای اینکه متوجه شوید که با ایمیل خود چند اکانت اینستاگرام را تایید کردید هم به طور مشابه کافیست در بخش ایمیل‌های خود کلمه Instagram را جستجو کرده و پیام‌های مربوطه را پیدا کنید.

نمونه-ایمیل-ارسالی-اینستاگرام-بعد-از-ثبت-نام-برای-پیدا-کردن-تمام-اکانت-های-اینستاگرام-من-1

این روش نسبت به روش اول سخت‌تر است و زمان زیادی از شما را به خود اختصاص می‌دهد. در این حالت شما باید به این موضوع توجه کنید که حتما با دقت این کار را انجام دهید و در نهایت به لیستی مشخص از اکانت‌های فعال و غیر فعال خود دست پیدا خواهید کرد.

راه سوم پیدا کردن اکانت‌های اینستاگرام؛ لاگین کردن در تمامی حساب‌های خود

این راه آخرین روشی است که شما باید امتحان کنید و لازمه آن داشتن یه یک حافظه قوی است. در این روش شما در واقع نمی‌دانید که اصلا برای اکانت‌های خود از چه شماره موبایلی استفاده کردید. پس اول باید شماره موبایلی که برای ساخت اکانت‌های اینستاگرام خود استفاده کردید را بیابید و سپس با استفاده از روش اول یا دوم که در همین مطلب معرفی کردیم، نسبت به پیدا کردن اکانت‌های فعال خود اقدام کنید.

1- وارد اکانت اینستاگرامی که الان از آن استفاده می‌کنید، شوید و بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

ورود-به-پروفایل-کاربری

2- ممکن است در همینجا شماره موبایل یا ایمل خود را مشاهده کنید. اگر این طور نیست کافیست وارد بخش Personal Information Settings شوید.

personal-information-برای-پیدا-کردن-تمام-حساب-های-کاربری-اینستا

3- همانطور که مشاهده می‌کنید در این بخش لیست کاملی از ایمیل و شماره موبایل خود نمایان می‌شود.

شماره-و-ایمیل-ثبت-شده-در-پروفایل-اینستا

حال کافیست با استفاده از روش دوم و سوم نسبت به پیدا کردن باقی اکانت‌های فعال اقدام کنید.

سخن نهایی

ما در سوشال تهران با 2 سرویس معروف خرید لایک اینستاگرام و خرید کامنت اینستاگرام همیشه همراه شما و کسب و کارتان هستیم. همچنین در بخش بلاگ سوشال تهران سعی می‌کنیم که با آموزش‌های منحصر به فرد شما را برای رقابت با کسب و کارهای دیگر در اینستا آماده کنیم. ولی شما در این مسیر تنها نیستید.

هر سوالی که دارید در بخش کامنت ها از ما بپرسید و ما سعی می‌کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد رای: 28

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

3دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • متخصص

    23 آذر 1402 18:03

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • متخصص

    24 آذر 1402 12:37

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  • سارا صمدی

    01 دی 1402 08:20

    بیشتری بنویسین لطفا

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد