کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

دیلیت اکانت اینستاگرام

حذف دائمی و موقتی اکانت اینستا

در این نوشته شما می‌خوانید

حذف اکانت اینستاگرام، یکی از کارهایی است که احتمالا در طول عمرتان مجبور به انجام این کار شده باشید. چه به عنوان یکی از والدین فرزندان که بخواهید اکانت اینستای فرزند خود را پاک کنید و یا به عنوان یک دانشجو که اینستاگرام حواستان را به شدت پرت کرده است، احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که پاک کردن اکانت اینستاگرام به چه شکل است و یا چگونه باید اکانت اینستاگرام را حذف کنیم.

اگر به دنبال دقیق ترین آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام هستید، سوشال تهران در این مطلب قرار است این آموزش را به طور کامل به شما یاد دهد. پس با ما همراه باشید.

حذف دائمی اکانت اینستا

اینستاگرام به عنوان یکی از پر نفوذترین شبکه‌های اجتماعی جهان (اگر آن را با نفودترین و در مقام اول ندانیم!) وقت و انرژی زیادی از کاربران خود می‌گیرد. حذف اکانت اینستاگرام دائمی شاید یکی از راه‌ حل‌هایی باشد که شما به دنبال آن هستید تا وقت خود را در جای دیگری ذخیره کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که اینستاگرام پر دنبال کننده ترین شبکه اجتماعی دنیاست، خواندن مطلب رکوردداران فالوور در اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر تصمیم شما برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام جدی است، کافیست به روش زیر اقدام کنید تا بتوانید به راحتی اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید.

توجه کنید که برای پاک کردن اکانت اینستاگرام باید وارد سایت اینستاگرام از طریق لینک زیر شوید و سپس درخواست خود را ثبت کنید. لینک دیلیت اکانت اینستاگرام در پایین همین صفحه قرار داده شده است.


لینک دیلیت اکانت اینستاگرام

1- از طریق دکمه بالا وارد صفحه ثبت درخواست دیلیت کردن اکانت اینستاگرام شوید.

2- در اکانت خود با استفاده از نام کاربری و پسوورد خود لاگین کنید. سپس در فرم باز شده باید به ترتیب در قسمت‌های مشخص شده انتخاب کنید:

  • چرا می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید
  • پسوورد خود را دوباره بزنید تا تایید نهایی را انجام دهید.
  • در انتها بر روی دکمه آبی رنگ Delete کلیک کنید.

به همین راحتی شما درخواست پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام خود را ارسال کردید.

صفحه درخواست حذف دائمی اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

حالا که شما فرم را پر کردید، در پایین فرم به شما نشان داده می‌شود که در چه تاریخی اکانت شما به طور کامل پاک خواهد شد. در واقع به صورت معمول فرصتی 1 ماهه ( حدود 30 روزه ) به شما داده می‌شود که از تصمیم خود مبنی بر دیلیت کردن اکانت، چشمپوشی کنید.

اگر به هر دلیلی از اینکه درخواست پاک کردن اکانت را دادید، پشیمان شوید کافیست یکبار دیگر با استفاده گوشی روی اکانت خود لاگین کنید (وارد اکانت اینستاگرام خود شوید) و به صورت اتوماتیک پروسه حذف اکانت شما متوقف خواهد شد.

در صورتی که اکانت اینستاگرام شما بعد از تاریخ مذکور حذف شود، شما به هیچ روشی نمی‌توانید آن را بازیابی کنید و اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد. در زمان دیلیت شدن اکانت، اتفاقات زیر برای شما رخ خواهد داد:

  • دیگر امکان ورود مجدد به اینستاگرام با اکانت پاک شده را نخواهید داشت.
  • تمامی اطلاعات حساب شما شامل عکس‌ها، ویدیوها، تصاویر، استوری‌ها و … به طور کامل پاک خواهند شد.
  • امکان بازیابی اکانت به هیچ روشی وجود نخواهد داشت.

بعضی از سودجویان و کلاهبردارن در قبال دریافت مبلغی به شما وعده بازگرداندن اکانت پاک شده را می‌دهند که همینجا به صراحت به شما می‌گوییم که به هیچ روشی نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید.

از طرف دیگر اگر با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را افزایش دادید و می‌خواهید کار انتقال فالوور به پیج دیگر اینستاگرام را انجام دهید، تنها تا زمانی که اکانت به طور کامل پاک نشده فرصت این کار را خواهید داشت.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

اگر هنوز تصمیم قطعی به پاک کردن کامل اینستاگرام خود و حذف دائمی اکانت اینستا خود نگرفتید، امکان دیلیت موقتی اکانت اینستا نیز برای شما وجود دارد. در این حالت:

  • اطلاعات شما شامل عکس‌ها، پست‌ها، ویدیوها، دایرکت‌ها و … دست نخورده باقی می‌ماند.
  • افرادی که در اینستاگرام شما را فالو دارند یا قبلا برای شما دایرکت فرستادند، شما را با عنوان Instagram user مشاهده می‌کنند.

پس اگر هنوز مطمئن نیستید که باید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با حذف موقت اکانت اینستا فعلا اکانت خود را از دسترس خارج کنید و سپس در این مورد تصمیم گیری کنید. برای اینکار کافیست وارد لینک دیلیت موقت اکانت اینستاگرام که برای شما قرار دادیم، شوید و سپس کارهای زیر را انجام دهید.


لینک دیلیت موقتی اکانت اینستاگرام

1- ابتدا با استفاده از نام کاربری و پسوورد خود بر روی اکانت خود لاگین کنید.

2- سپس فرم زیر را پر کرده و بر روی دکمه Temporarily Disable Account شوید. در فرم زیر قسمت‌های مختلفی به ترتیب وجود دارد:

  • دلیل اینکه چرا می‌خواهید اکانت خود را به طور موقت پاک کنید
  • پسوورد خود را برای تایید نهایی دوباره بزنید.

در این حالت شما هر موقع که از تصمیم خود برگشتید، به راحتی می‌توانید با استفاده از گوشی موبایل و اپلیکیشن اینستاگرام بر روی اکانت خود لاگین کرده و به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

صفحه درخواست حذف موقتی اکانت اینستاگرام

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم در مورد روش دائمی پاک کردن اکانت اینستاگرام و همچنین روش موقتی غیر فعال کردن اکانت اینستا به طور کامل و جامع برای شما توضیح دهیم.

توجه داشته باشید که پاک کردن یا غیر فعال کردن موقتی اکانت اینستا فقط از طریق سایت اینستاگرام و لینک‌هایی که برای شما قرار دادیم امکان پذیر است و شما نمی‌توانید از طریق موبایل یا گوشی خود در اپلیکیشن اینستاگرام این کار را انجام دهید. اگر هنوز ابهامی در جواب به سوال چطور اکانت اینستاگرام را پاک کنیم، دارید کافیست سوالات خود را در این زمینه از طریق بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و ما سعی می کنیم در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشیم.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سرویس خرید لایک اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای: 30

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد