کاربران گرامی برای ثبت سفارش ابتدا در سایت ثبت نام کنید تا پیگیری سفارش امکان پذیر باشد.
ثبت نام

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

دریافت تیک آبی اینستاگرام

در این نوشته شما می‌خوانید

دریافت تیک آبی اینستاگرام یکی از رازهای بزرگ اینستاگرام است که خیلی از پیج ها در آرزوی به دست آوردن آن هستند. شاید در نگاه اول با خود بگویید که این امکان فقط برای خارجی ها امکان پذیر است ولی تعدادی زیادی از پیج های ایرانی وجود دارند که توانستند، تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند.

اگر از سرویس خرید لایک اینستاگرام ما استفاده کرده باشید، احتمالا در مورد اهمیت این کار برای دریافت تیک آبی اطلاع داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم بهترین روش برای دریافت تیک آبی را به شما آموزش دهیم و ترفندهای دریافت آن را با شما به اشتراک بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

لیست مطالب

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

در میان 1 میلیارد کاربر فعال و غیر فعال اینستاگرام چه راهی برای ایجاد تمایز با آن ها وجود دارد؟ اگر اسم شما یا برندتان با یوزرهای دیگر مشابه باشد، چگونه می توانید به کاربران اثبات کنید که شما فرد معتبر و نماینده رسمی برند هستید؟

با دریافت تیک آبی بر روی پروفایل خود می توانید به این منظور دست پیدا کنید. اگر دریافت تیک آبی انقدر ساده بود، همه کاربران آن را دریافت می کردند و معنی و ارزش خود را از دست می داد ولی اینستاگرام هم به صورت کاملا سختگیرانه ای روی این موضوع نظارت می کند. شما با دریافت تیک آبی علاوه بر اینکه اعتبار و هویت خود را به کاربران اثبات می کنید، بلکه توجه بیشتری را نسبت به خود جلب می کنید. پس یکی از راه های اینکه بتوانید پست ها و محصولات برند خود را به افراد بیشتری نشان دهید، تایید هویت شما در اینستاگرام است.

در جواب به سوال کسانی که می‌پرسند آیا سئو اینستاگرام با گرفتن تیک آبی در ارتباط است، باید بگوییم که ارتباط این دو مورد با یکدیگر مانند ارتباط تعداد فالوور با تعداد لایک و بالعکس است. همانطور که هر کدام از این موارد به تنهایی تاثیر زیادی در افزایش اعتبار سایت ما دارند، به تنهایی هم می‌توانند شانس ما را برای افزایش اعتماد مخاطب افزایش دهند.

از طرف دیگر وقتی که برند شما به افراد بیشتری شناسانده می شود، افراد سودجو با ساخت اکانت هایی با نام های مشابه شما سعی در اغفال کاربران و فروش اجناس فیک و تقلبی می کنند. در این حالت نیز داشتن تیک بر روی اکانت، خیال شما را از این بابت راحت می کند. چون کاربران با دیدن این علامت می دانند که هویت صفحه توسط مدیران اینستاگرام تایید شده است.

تیک آبی اینستاگرام

شرایط لازم برای دریافت تیک آبی

به صورت کلی همه می توانند تیک آبی را دریافت کنند. شرایط لازم برای دریافت تیک آبی به شرح ذیل است:

اگر اکانت شما کامل، منحصر به فرد و شاخص باشد، از نظر اینستاگرام شرایط لازم برای دریافت تیک را دارد. با اینکه تعداد خاص فالوور برای دریافت تیک آبی گفته نشده است، ولی افزایش فالوور یکی از راه های کمک کننده به دریافت زودتر تیک آبی است. چون وقتی که اکانت شما توسط افراد زیادی جستجو نشود و یا تعداد فالوور زیادی نداشته باشید، به این معنی است که امکان ساخته شدن اکانت تقلبی توسط اشخاص ثالث هم وجود ندارد و شما نیازی به تایید هویت ندارید!

توجه کنید که طبق قوانین اینستاگرام شما نمی توانید برای پیج های عمومی با موضوعات علمی یا فان، تیک آبی بگیرید. همچنین پیج های طرفداران (فن پیج ها) هم امکان دریافت تیک را ندارند.

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

آموزش اصلی ما شروع می شود. در ادامه می خواهیم در چند قدم ساده برای گرفتن تیک آبی اقدام کنیم.

قدم اول: ورود به اکانت و بخش تنظیمات

به اکانت خود وارد شده و وارد پروفایل خود شوید. از بخش بالا بر روی علامت 3 خط ضربه زده وارد بخش Settings شوید.

قدم دوم: پیدا کردن Request Verification

وارد بخش Account شده و سپس گزینه Request Verification را انتخاب کنید.

قدم سوم: پر کردن فرم

حال کافیست که فرم را پر کرده و بر روی دکمه Send ضربه بزنید.

توجه کنید که اگر اطلاعات غلطی را در فرم خود پر کنید، نه تنها شانس خود را برای دریافت تیک آبی از دست می دهید بلکه ممکن است اکانت شما توسط اینستاگرام معلق یا پاک شود. همچنین بهتر است پر کردن فرم را شخصا انجام دهید. در زمان پر کردن فرم به نکات زیر دقت کنید:

نام کامل: اگر از نام اصلی خود برای اکانت استفاده کرده اید، نوشتن نام کامل کفایت می کند. اگر اکانت شما بیزینسی است باید نام شخصی را که مدیریت اکانت را بر عهده دارد یا بر روی اسناد شرکت آمده است را استفاده کنید. اسم کامل همان اسمی شناسنامه ای است که در گذرنامه شما نیز آمده است.

نام مستعار: برای اکانت های شخصی باید نام مستعار یا نامی که به آن شناخته می شوید را وارد کنید. برای اکانت های بیزینسی از نام برند خود استفاده کنید.

دسته بندی: دسته بندی را انتخاب کنید که ارتباط نزدیک تری به اکانت شما داشته باشد. اگر اکانت بیزینسی هستید و هیچ کدام از دسته بندی ها به کاری که شما انجام می دهید، ارتباطی ندارد، می توانید گزینه Business/brand را انتخاب کنید.

وقتی که تمامی موارد خواسته شده را پر کردید، باید از مدرک رسمی خود (کارت ملی یا گذرنامه عکس دار) عکس گرفته و آپلود کنید. با توجه به اینکه اطلاعات کارت ملی ما به زبان فارسی است، بهتر است در این مرحله از گذرنامه (پاسپورت) خود استفاده کنید تا شانس قبولی تان افزایش یابد. سپس کافی است بر روی دکمه Send کلیک کنید تا کار شما به اتمام برسد. کار شما در اینجا به اتمام رسیده است و باید صبر کنید تا مدارک شما بازبینی شود. زمان مشخصی برای بازبینی وجود ندارد ولی توجه کنید که در صورتی که درخواست شما رد شود، تا 30 روز نمی توانید مجددا درخواستی را ارسال کنید.

خدمات تیک آبی اینستاگرام

احتمالا در زمان جستجو در اینترنت با جملاتی از قبیل:

  • خدمات تیک آبی اینستاگرام
  • خرید تیک آبی اینستاگرام
  • دریافت تیک آبی اینستاگرام

برخورد کردید.

در این قبیل از سایت‌ها معمولا بهایی برای دریافت تیک آبی برای شما تعیین شده و از شما خواسته می‌شود که با پرداخت آن مبلغ نسبت به دریافت تیک آبی اقدام کنید.

در صورتی که هیچ روشی به جز روش گفته شده برای دریافت تیک آبی وجود ندارد. شما نمی‌توانید با پرداخت پول تیک آبی را بگیرید. تنها راه استفاده از فرم‌ها و تکمیل مدارکی است که اینستا از شما خواسته است.

توجه کنید که در اکثر این موارد، سایت‌ها یا افراد می‌خواهند از شما کلاهبرداری کرده یا یک خدمت رایگان را در ازای پرداخت پول به شما بفروشند.

همچنین چیزی با نام ” دریافت تیک آبی اینستاگرام غیر واقعی ” وجود ندارد و در واقع شما می‌توانید عکس تیک آبی اینستاگرام را به پروفایل پیکچر خود اضافه کنید که در واقع هیچ ارزشی را به پیج شما اضافه نمی‌کند.

5 نکته مهم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر یک بازیگر یا سلبریتی معروف نیستید، باید کارهای مختلفی را قبل از درخواست تیک آبی انجام دهید تا بتوانید مسیر خود را راحت تر به سمت دریافت آن باز کنید.

قبل از اینکه آماده نشدید، درخواست ندهید

وقتی که تعداد فالوورتان کم است و پست های نامرتبط قرار داده اید، بهتر است درخواستی برای دریافت تیک ندهید. داشتن این نشان به خودی خود شما را به یک اینفلوئنسر شبکه های مجازی تبدیل نمی کند. با اینکه داشتن یک پست شرط لازم برای درخواست دادن است ولی بهتر است که صبر بیشتری داشته باشید. با اینکه اعتبار تیک آبی قطعا چیزی است که دوست دارید هر چه سریع تر آن را به دست آورید ولی باید تا جایی که می توانید تلاش کنید که به مدیران اینستاگرام نشان دهید که شما لایق به دست آوردن تیک مشهور آبی هستید. از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید:

افزایش تعداد فالوور: یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای دریافت تیک انجام دهید، دریافت فالوور بیشتر است. شما می توانید با استفاده از سرویس های خرید فالوور واقعی اینستاگرام ایرانی مسیر خود را هموارتر کنید.

نوشتن بیو مناسب: اطمینان حاصل کنید که بیو حرفه ای در مورد خود یا خدماتتان نوشته اید که همگان را مجاب می کند بر روی اکانت شما کلیک کنند.

استفاده از عکس پروفایل حرفه ای: استفاده از یک لوگوی حرفه ای یا برای بیزینس ها لوگوی کمپانی، حرکت بسیار حرفه ای در این قسمت است.

در شبکه های اجتماعی دیگر نیز فعالیت کنید

اگر در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، تیک تاک و یوتیوب نیز فعال باشد و فالوور کسب کرده باشید، احتمال دریافت تیک آبی برای پروفایل شما بیشتر خواهد بود. برای اینکه در این بخش نیز امتیازات لازم را کسب کنید، می توانید:

1- فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به شیوه ای انجام دهید که آن شبکه از شما می خواهد. مثلا اگر توییتر به دنبال پست های متنی است، پست های متنی مناسب را برای آن تولید کند ولی در یوتیوب با ویدیو مارکتینگ سعی کنید فالوور های زیادی به سمت کانال خود جذب کرده و اینستاگرام خود را به آن ها معرفی کنید.

2- به صورت مستمر پست بگذارید. اگر به صورت روتین پست، استوری و ویدیو را پیج خود قرار دهید، شانس شما به مقدار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

3- محتوای عالی تولید کنید. تولید محتوای سرگرم کننده و ارزشمند چیزی است که اینستاگرام از شما می خواهد و شما نیاز باید با این کار هویت خود را به اینستا بیشتر نشان دهید.

پست های تعاملی تولید کنید

فرض کنید که شما در حوزه فروش لپ تاپ کار می کنید و یک پست با عنوان بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 تولید کرده اید. اینگونه پست ها با بازخورد فراوانی از طرف کاربران رو به رو می شود و در نهایت تعامل بسیار زیادی را به سمت پیج شما می آورد. با تهیه چنین لیست هایی سعی می کنید که مخاطب بیشتری را به سمت پست های خود بیاورید و عرصه را برای تبدیل شدن به یک اینفلونسر حرفه ای هموار کنید.

از تمامی امکانات پست بهره ببرید

یک پست فقط به محتوای خود برای مطرح شدن، اکتفا نمی کند و به عنوان ادمین اینستاگرام باید سعی کنید که از تمامی امکاناتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. یکی از این امکانات هشتگ است. شما با استفاده از هشتگ مناسب می توانید سعی کنید مسیر پست خود را به سمت جستجوی کاربران هدایت کنید و کاربران بیشتری را به سمت پست های خود بیاورید.

علاوه بر این موضوع باید به زمان قرار دادن پست خود نیز دقت کنید. اگر شما پست های خود را به درستی زمان بندی نکنید، ممکن است تعدادی زیادی از فالوورهای شما، پست های شما را نبینند. پس با دقت این موضوع را بررسی کرده و پست های خود را در زمانی بگذارید که فعالیت فالوورهای شما بیشتر است.

فعال باقی بمانید

با فعالیت درست و بهینه می توانید لیاقت خود را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام نشان دهید. پست های با کیفیت قرار دهید و سعی کنید محتوای مناسبی که کاربر می خواهد را برای وی تولید کنید. در بیو خود لینک شبکه های اجتماعی دیگرتان را قرار ندهید و از کاربران نخواهید که از اینستاگرام شما خارج شوند. تا جایی که می توانید سعی کنید که کاربران را در پیج خود نگه داشته و پست های متفاوت را به آن ها نشان دهید. استفاده از استوری هایلایت و راهنمای دیدن پست ها، می تواند راهکار مناسبی برای شما باشد.

سخن نهایی

امیدواریم توانسته باشیم تمامی نکات مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را به شما آموزش داده باشیم. به صورت کلی فعالیت مناسب روزانه، پست هایی با محتوای عالی و دریافت فالوور حرفه ای، شانس شما را برای رسیدن به تیک آبی افزایش می دهد. اگر در دفعات اول درخواست شما رد شد، به هیچ عنوان نگران نباشید و با ساخت پیجی بهتر، دوباره درخواست خود را مطرح کنید و این بار شانس شما برای دریافت اعتبار بیشتر خواهد بود.

در نهایت ما در سوشال تهران 2 پیشنهاد ویژه زیر را برای شما تدارک دیده ایم و خوشحال می شویم که با دریافت فالوور ارزان و واقعی، راه شما را هموار تر کنیم. اگر سوالی داشتید در بخش نظرات از ما بپرسید و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین می‌توانید از سرویس خرید کامنت اینستاگرام با متن دلخواه ما نیز استفاده کنید.

1500
فالوور ارزان ایرانی

1500 فالوور ارزان ایرانی
بدون نیاز به پسوورد
ارسال آنی (حداکثر 1 ساعت)
ریزش طبیعی 10 الی 25 درصد
پشتیبانی فوری

24,375تومان
سفارش
1000
فالوور با کیفیت ایرانی

100 فالوور با کیفیت ایرانی
80 درصد کاربران ایرانی
بدون نیاز به پسوورد
ارسال آنی (حداکثر 1 ساعت)
ریزش طبیعی 10 الی 25 درصد

22,032تومان
سفارش

سوالات متداول

با دریافت تیک آبی، پیج شما از مابقی پیج های اینستاگرام متمایز می شود و شما می توانید با کاربران با کیفیت تری تعامل برقرار کنید.

بله این امکان برای همه کاربرا وجود دارد. کافیست که آموزشی که در این صفحه قرار داده شده است را با دقت بخوانید و اجرا کنید و تیک آبی را دریافت کنید.

اکانت شما باید عمومی باشد. بیو نوشته باشید. عکس پروفایل داشته باشید. حداقل یک پست آپلود کرده باشید.

تا 30 روز بعد نمی توانید مجددا درخواست دریافت تیک بدهید. در این 30 روز کافیست که پیج خود را با خرید فالوور و گذاشتن پست های تعاملی تقویت کنید و مجددا درخواست دهید.

چقدر این مطلب به دردت خورد؟

از 1 تا 5 امتیاز بدین.

میانگین امتیاز: 4.5 / 5. تعداد رای: 33

هنوز کسی نظر نداده. نظرت رو بگو

سرویس‌های سوشال تهران

مطالعه بیشتر

9دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
  • محمد رضایی

    23 تیر 1401 23:29

    خیلی خوب توضیح دادین. من رفتم برای گرفتن تیک آبی

  • سپیده غفوری

    02 مرداد 1401 09:26

    اگر قبول نکردن دفعه اول دوباره درخواست بدیم؟

    • داود فرخ سامانی

      02 مرداد 1401 09:28

      بله یک ماه کارایی که گفتیم رو انجام بدین و فالوورهای بیشتری بخرید، دوباره درخواست بدین.

  • علی

    11 مرداد 1401 16:23

    خرید فالوور اینستاگرام کمک می کنه که زودتر تیک آبی رو بگیریم؟

    • ادمین

      11 مرداد 1401 16:28

      بله کمک کننده هستش. هر چه قدر شما فالوور بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه تیک آبی رو دریافت کنین بیشتر میشه. در زمان خرید فالوور اینستاگرام حتما به این موضوع توجه داشته باشید که ترکیبی از فالوور ایرانی و واقعی و فیک و ارزان رو خریداری کنین.

  • عطیه

    29 مرداد 1401 11:12

    ما با استفاده از مطلبتون برای پیج شرکت که کمتر از 2000 تا فالوور داشت، درخواست تیک آبی اینستاگرام دادیم و قبول شده. مدیرمون خیلی خوشحال شده. مرسی ازتون

  • محمد

    14 شهریور 1401 11:11

    بالاخره تونستیم تیک آبی بگیریم. برای شرکتمون. دستتون درد نکنه

  • نسترن

    24 شهریور 1401 10:44

    ما برای شرکتمون تونستیم تیک آبی بگیریم ولی واقعا اذیت کننده اس گرفتنش. خیلی گیر میدن

  • شرکت مواد شیمیایی نیکو

    30 مهر 1401 13:24

    پیج ما شرکتی هستش و با 5000 تا فالوور بالاخره تیک آبی رو گفتیم. آموزشتون عالی بود. انقدر مدیرمون خوشحال شد که نگو. من منشی شرکتم و اینستا دست منه.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد